کارشناسی رسمی دادگستری ماشین

    صلاحیت بررسی وسایل نقلیه من جمله خودرو :

    کارشناسان دادگستری با ارزیابی و صلاحیت، اجازه ی ارزش گذاری خودروها، ماشین الات سبک و سنگین و انواع وسایط نقلیه را دارند. برخی از دلایل قیمت گذاری موثر در نوع ارزش گذاری : رکود و یا رونق در بازه زمانی، بررسی میزان کارکرد خودرو، سابقه ی بیمه، ارزیابی تصادفات و بررسی میزان شدت آن، رنگ شدگی بدنه خودرو، مدل و سال ساخت ماشین و سایر ویژگی های دیگری که کارشناس رسمی دادگستری مورد بررسی قرار میدهد.

     

    بعضی از ویژگی های کارشناسان رسمی دادگستری:

    تمامی بررسی های رسمی املاک و دارایی های مختلف، جهت اخذ ویزا، مهاجرت به سایر کشورها، گزارش به بانک های مختلف، شرکتوهای دولتی و خصوصی، ملک های واقع شده در طرح شهرداری ها، احقاق حقوق، انجام معامله های مختلف و ....

    بررسی ملک ها ک دارایی های مشخص مانند خودرو، املاک و ... برای ارائه به همه ی اشخاص حقوقی و حقیقی، اعطا گواهی توانایی مالی به سفارت خانه های کلیه کشورها و...

     

     

    کارشناسی رسمی دادگسترس ماشین یا به عبارتی کارشناسی رسمی دادگستری رشته وسایل نقلیه و تصادفات یکی از رشته های دوران کارشناسی است. این رشته به بررسی و ارزش گذاری خودروها و قیمت گذاری رسمی خودرو و همچنین بررسی افت قیمت ماشین پس از تصادف میپردازد. ارزیابی رسمی اصالت خودرو از دیگر امکانات این رشته نیز میباشد که پس از اخذ امتحان کتبی، مصاحیه های حضوری، طی کردن دوره های کارآموزی به واجدین شرایط و متقاضیان ارائه میگردد.
    جهت دریافت مشاوره در زمینه کارشناسی رسمی دادگستری ماشین میتوانید با دفتر و مرکز تخصصی حامی تماس بگیرید.

     

    کارشناسی قیمت گذاری ماشین

    بیشترین درخواستی که به کارشناسان رسمی دادگستری این رشته بر میگردد، عبارتند از: قیمت گذاری و بررسی انواع خودروهای خارجی و داخلی( خودروهای سواری، ماشین آلات معدنی و راهسازی، کامیونت ها، لیفتراک و لودرها، بیل های مکانیکی و...) - بررسی علت تصادفات جاده ای و ارزیابی میزان خسارت وارد شده به انواع وسایط نقلیه

    به چه کسی کارشناس رسمی دادگستری ماشین میگویند؟

    کارشناسی رسمی دادگستری رشته خودرو کسی است که با داشتن سابقه و تحصیلات بالا و همچنین قبولی در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در قوه ی قضائیه، طی کردن دوره های کارآموزی که توانسته پروانه کارشناسی رسمی دادگستری رشته وسایل نقلیه را اخذ نماید.
    خدمات جانبی که در رشته کارشناسی دادگستری وسایل نقلیه وجود دارد اگر که از جمله مواردی است مانند اینکه شخصی اعتراض داشته باشد به آرایی که در محاکم میشود، با دریافت مشاوره از کارشناسان این حوزه میتوانند دلایل فنی خود را به مراجع قضایی ارائه کنند.

    نبود سابقه تعمیراتی در کارشناسی رسمی دادگستری ماشین

    اگر فروشنده خودرو نتوانست سوابق روشنی از وضعیت تعمیرات خودرو بر جای بگذارد، این احتمال را بدهید که خودروی موردنظر به خوبی سرویس نشده است و باید توجه داشته باشید که ماشینی که تحت مکانیک های باتجربه تعمیر گردد دارای سابقه تعمیراتی خوبی بوده و نشان دهنده ی سلامت خودرو در زمان استفاده ی فرد میباشد.

     

     

     
    خواندن 515 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما