قیمت کارشناسی خودرو

    اطلاعاتی که درباره ی تعرفه کارشناسی خودرو و قیمت کارشناسی خودرو باید بدانید.

    اگر به دنبال خرید خودرو نو و دست دوم هستید باید میزان بودجه و شرایط بازار را بسنجید. زیرا با التهابات بازار های هم سو، بازار خودرو نیز دچار نوسان میشود. در صورتی که میخواهید خودرو دست دوم بخرید، مقاله ی خرید خودرو دست روم را حتما بخوانید.

     

    متاسفانه با توجه به عدم صداقت در خرید و فروش خودروهای دست دوم، نیاز به یک کارشناس متخصص به خوبی احساس میشود.

    عدالت در قیمت کارشناسی خودرو

    همان طور که مطلع هستید، قیمت کارشناسی خودرو نرخ مصوب و مشخصی دارد و مراکز کارشناسی خودرو نباید از آن تخطی کنند. البته مراکزی هم وجود دارند که از تعزفه ی مجاز کمتر دریافت میکنند. این کار ممکن است به دلیل عدم تجربه ی کافی کارشناس و همچنین نداشتن تجهیزات فنی مناسب باشد. تیم تخصصی حامی کار همواره سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز داشته و جانب عدالت را در قیمت کارشناسی خودرو لحاظ میکند.

     

     

    قیمت گذاری خودرو و قیمت کارشناسی خودرو

    خودروی کارشناسی شده توسط کارشناسان ما، به درخواست مشتری قیمت گذاری هم میگردد. توجه داشته باشید قیمت گذاری خودرو، به خودی خود نیز یک پروسه جداگانه ست. زیرا شما باید به تمامی امکانات، آپشن ها، مشخصات فنی خودرو مسلط باشید. از شرایط و جو روانی حاکم بر بازار خودرو مطلع باشید که بدون تجربه در این زمینه غیر ممکن میباشد.

     

    قیمت کارشناسی خودرو های خارجی و داخلی

    همان طور که در سایر بازارها اجناس مرغوب خارجی نسبت به محصولات داخلی که از نطر کیفیت در رتبه ی پایین تری قرار میگیرند، از هزینه ی بالاتری برخوردارند، قیمت کارشناسی برای خودروهای خارجی و داخلی نیز متفاوت است. به دلیل این که خودروهای خارجی از امکانات و آپشن های به مراتب بالاتری در برابر خودروهای تولید داخل بهره میبرند. بنابراین میتوان گفت مراکزی که کارشناسی خودروهای خارجی و داخلی را با هم انجام میدهند قطعا سال ها در این حوزه فعالیت مستمر داشته اند. گروه تخصصی حامی کار نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با تکیه بر سالها تجربه به هموطنان عزیز خدمت رسانی مینماید.

     

     

    آیا قیمت کارشناسی خودرو دست دوم و نو متفاوت است؟

    در جواب باید گفت: خیر. چون کلیه فرآیند هایی که برای یک خودروی دست دوم انجام میشود برای خودروی صفر نیز انجام میگردد.

    کارشناسی خودرو ها با مدل های مختلف یکسان است؟

    خیر، قیمت کارشناسی برای انواع خودرو ها، نسبت به سال ساخت و مدلشان متغیر میباشد.

    هزینه و قیمت کارشناسی خودرو با خریدار است یا فروشنده؟

    اغلب کسی که درخواست کارشناسی و بررسی خودرو را دارد هزینه ی کارشناسی را میپردازد که معمولا بر عهده ی خریدار میباشد. مگر اینکه بین طرفین توافق گردد.

    گزارش کارشناسی خودرو

    پس از پرداخت قیمت کارشناسی خودرو، گزارش کتبی کارشناسی به مشتری ارائه میگردد.

     
    خواندن 237 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما