خرید خودرو دست دوم

    خرید خودرو دست دوم

    خودرو امروزه به یک وسیله لازم و ضروری در زندگی افراد تبدیل شده است. اما خودرو نیز مانند سایر وسایل مختلف نو و دست دوم دارد.توصیه ی ما به شما این است که اگر به دنبال خرید خودرو دست دوم هستید، هرگز بدون کارشناسی خودرو اقدام به خرید نکنید. زیرا خودرو نسبت به سایر وسایل زندگی تفاوت های زیادی مانند شرایط فنی و مدارک خودرو،میزان رنگ و ... دارد.

     

     

    خرید خودرو دست دوم داخلی

    همان طور که میدانید خودروهای داخلی نسبت به خودروهای خارجی از امکانات و تجهیزات کمتری برخوردار هستند. همچنین طول عمر قطعات بکار رفته در خودروهای داخلی کمتر از خودروهای خارجی است. بنابراین هنگام خرید خودرو دست دوم باید به نکات مختلفی دقت نمایید. به طور کلی خرید خودرو چه نو و چه دست دوم نیازمند یک مشاور متخصص و کاربلد میباشد‌. به این مشاور، کارشناس خودرو میگوئیم. ‌
    شاید بین اقوام و دوستان خود دیده باشید که کسی از خرید خودرو دست دوم پشیمان شده باشد. دلیل آن هم حتما ایراداتی است که در خودرو وجود دارد. آیا با مراجعه به یک مرکز تخصصی کارشناسی خودرو دست دوم و حتی نو، جلوی این پشیمانی ها را نمی توان گرفت؟ قطعا نه تنها میشود جلوی خسارت وارده به خود را گرفت، بلکه میتوان از خرید خود لذت ببرید.

     

     

    خرید خودرو دست دوم خارجی

    حساسیت در خرید خودرو دست دوم خارجی دوچندان میباشد. دلایل زیادی وجود دارد که ما توجه بیشتری در هنگام معامله ی این خودرو ها داشته باشیم. هزینه های بیشتر نسبت به خودروهای داخلی، امکانات مختلف و بسیاری که در خودروهای خارجی وجود دارد، شرایط معامله و ... از جمله دلایل حساسیت بیشتر در هنگام خرید خودرو دست دوم خارجی میباشد.

    کارشناسی خودرو های دست دوم

    امروزه خرید خودروهای صفر برای هر خانواده ای امکان پذیر نیست. بنابراین وجود یک مرکز تخصصی کارشناسی خودرو به شدت لازم است. حامی کار یک مرکز متخصص با کارشناسان مجرب آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد.

     

    دانش فنی در خرید خودرو دست دوم

    شاید کسانی را دیده باشید که بدون تجربه و دانش فنی و بدون آموزش دوره های آکادمیک اقدام به خرید و فروش انواع خودرو های دست دوم مینماید. اکثر این افراد پس از مدتی احساس میکنند که به تجربه و تجهیزات فنی و از همه مهم تر دانش فنی کافی نیاز دارند. چرا که در خلال این بی تجربگی دچار خسارت مالی مختلفی شده اند.

    سلامت بدنه و شاسی ها هنگام خرید خودرو دست دوم

    بیشترین نقاطی که در تصادفات آسیب جدی میبینند، بدنه و شاسی خودرو ها میباشد. اگر بدنه خودرو دچار فرورفتگی شده باشد به راحتی قابل دیدن هستند. اما اگر رنگ شده باشد به راحتی قابل تشخیص نیست. اینجاست که کارشناسان حامی کار با بکارگیری جدیدترین تجهیزات تشخیص رنگ خودرو، وارد عمل میشوند.

    بررسی لاستیک ها هنگام خرید خودرو دست دوم

    لاستیک های دست دوم و فرسوده به شدت برای راننده و سرنشینان و حتی سایر خودروهای همجوار این خودرو، خطر آفرین هستند. بررسی دقیق کلیه جوانب یک خودرو وظیفه ی کارشناسان ماست و در نهایت، پس از کارشناسی گزارش کار آن خدمت شما ارائه میگردد.

     

     
    خواندن 316 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما