کارشناسی خودرو سانتافه

     

    شرکت هیوندای از جمله برند های شناخته شده در حوزه ی تولید خودرو های آپشنال میباشد. از معروف ترین خودرو های این شرکت خودروی سانتافه است که در کشور ما طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. جهت کارشناسی خودرو سانتافه میتوانید به کارشناسان حامی کار مراجعه کنید و یا با مرکز حامی کار تماس گرفته تا کارشناسان ما به محل شما مراجعه کنند.

     

     

    تاریخچه ی هیوندای سانتافه

    همان طور که مطلع هستید هیوندای موتور ساخت کشور کره میباشد که سانتافه نیز محصول شرکت هیوندای است. در اوایل سال ۲۰۰۱ شرکت هیوندای در رقابت با خودروهایی مانند فورد Escape , مزدا Tribute و پونتیاک Aztek خودروی سانتافه را رونمایی کرد که خیلی سریع در آمریکای شمالی جای خود را بین هواداران این برند پیدا کرد. این خودرو در دو نسل به بازار عرضه شد. نسل اول آن که بر روی پلت فرم SM از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ روانه ی بازار شد. این محصول تولیدی اولسان کره جنوبی است که ابتدا با مدل های 3/3 , 2/7 و 2 لیتری تولید شد. نسل سوم از سانتافه در همان ابتدای ورود به کشورمان با استقبال مواجه شود و سهم بزرگی از فروش خودروهای خارجی در کشور ما را به خود اختصاص دهد.

     

     

    گام اول کارشناسی خودرو سانتافه ، بدنه و تست رنگ

    بررسی و تست بدنه و قطعات خودرو سانتافه در این گام انجام میشود‌. کوچکترین میزان رنگ و پولیش و همچنین کوچکنرین ضخامت حتی در اندازه های میکرون از دید کارشناسان ما پنهان نخواهد ماند. با دستگاه های پیشرفته و به روز جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

     

    تست فنی و آپشن ها در کارشناسی خودرو سانتافه

    تمامی مشخصات فنی خودرو سانتافه به وسیله ی دستگاه تخصصی دیاگ مورد بررسی قرار میگیرد. از آنجا که کارشانس باید به تمامی آپشن های خودرو مسلط باشد، شما توانایی یک کارشناس خبره را میتوانید در این مرحله محک بزنید. آپشن های این خودرو شامل سیستم اتوپارک، دوربین ها، سنسور ها، مانیتورها و ... است که همگی باید هنگام کارشناسی خودرو سانتافه با دقت بررسی شوند.

    عدم خرید بدون کارشناسی خودرو سانتافه

    توجه کنید که هرگز خودروهای خارجی و حتی داخلی را بدون کارشناسی خرید نکنید. زیرا اگر کوچکترین ایرادی در عملکرد و مشخصات خودرو وجود داشته باشد، میتواند خسارات جدی برای شما در پی داشته باشد. خودروی سانتافه نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک کارشناسی دقیق و حرفه ای لازم دارد.

    خواندن 294 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما