هزینه کارشناسی خودرو دست دوم

    هزینه کارشناسی خودرو دست دوم

    اطلاعات کافی در زمینه هزینه کارشناسی خودرو دست دوم میتواند ما را در بحث فروش خودرو یک گام به جلو قرار دهد. اگر قصد خرید یک خودرو دست دوم را دارید به شدت نیازمند یک کارشناس خودرو حرفه ای و با تجربه دارید. امروزه متاسفانه با عدم صداقت در خرید و فروش خودرو ها، ما شاهد موارد کلاه برداری نیز هستیم. به عنوان مثال قطعات و تجهیزات اصلی خودرو از مهم ترین امتیازات سک خودرو میباشد که گاها این تجهیزات با قطعات تقلبی تعویض میشوند و به مشتری فروخته میگردد.

     

     

    عوامل موثر در هزینه ی کارشناسی خودرو دست دوم

    توجه داشته باشید که قیمت کارشناسی خودرو کاملا ثابت میباشد و هیچ گونه مبالغ دیگری مانند مالیات بر ارزش افزوده و ... از مشتری دریافت نمیگردد.
    تعرفه ی کارشناسی خودرو دست دوم ثابت بوده و از طرف مراجع مربوطه به تمامی مراکز کارشناسی خودرو اعلام میگردد.

    مراحل و هزینه های کارشناسی خودرو دست دوم

    مراحل و هزینه های کارشناسی خودرو متفاوت است. کارشناسی رنگ خودرو، کارشناسی بدنه و آپشن ها، کارشناسی موتور و قطعات و ... هر کدام قیمت های متفاوتی دارد و اگر کسی تمامی این کارشناسی ها را بخواهد، هزینه ی کلی از وی دریافت میگردد.

     

    هزینه کارشناسی خودرو دست دوم بر عهده ی کیست؟

    سوالی که به وجود می آید این است که هزینه ی کارشناسی خودرو را فروشنده باید بپردازد و یا خریدار؟ هزینه ی کارشناسی را معمولا کسی که میخواهد از سلامت خودرو مطمئن شود میپردازد که خریدار باشد. اما در صورتی که بین طرفین نوافق شود طبق همان عمل میگردد.

    آیا هزینه کارشناسی خودرو دست دوم با خودرو نو متفاوت است؟

    در پاسخ باید بگوئیم هزینه کارشناسی خودرو دست دوم با خودرو نو هیچ فرقی ندارد. زیرا تمام مراحلی که برای یک خودروی نو انجام میگردد برای یک خودروی دست دوم نیز انجام میشود. بدنه، رنگ خودرو، موتور، گیربکس، شاسی ها و همه ی موارد به دقت بررسی میشود.

    معمولا هزینه کارشناسی خودرو دست دوم طبق موارد زیر محاسبه میگردد:

    • ۴۰٪ هزینه بابت کارشناسی بدنه خودرو
    • ۳۰٪ هزینه بابت کارشناسی فنی خودرو
    • ۲۰٪ هزینه بابت نصب دیاگ تخصصی
    • ۱۰٪ هزینه بابت مشاوره و قیمت گذاری

     

    خواندن 267 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما