کارشناس خودرو هیوندای

     

    کارشناسی خودرو های خارجی و بخصوص کارشناسی خودرو هیوندای کار ساده ای نیست و نیاز به سالها فعالیت در این زمینه دارد. همیشه باید کار را به کاردان سپرد. کارشناسان تخصصی حامی کار با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در حوزه ی کارشناسی انواع خودرو های داخلی و خارجی فعالیت مینماید.

    تاریخچه خودرو هیوندای

    خودروسازی هیوندای برندی معروف و شناخته شده در تولید خودرو های لوکس به شمار می آید. از مدل های معروف این خودرو ix45 یا همان سانتافه میباشد که در کشور ما طرفداران زیادی دارد. نسل سوم این خودرو در سال ۲۰۱۲ بر طبق اصول طراحی لبه طوفان هیوندا به بازار عرضه شد. این مدل از هیوندا در بازار های جهانی با موتورهای مختلف روانه ی بازار میگردد. اما در ورژن ایرانی آن از موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر استفاده شده است.

     

    تشخیص رنگ در کارشناسی خودرو هیوندای

    شاید اولین نکته در خرید خودروی دست دوم به ذهن شما بیاید، رنگ و بدنه ی خودرو باشد چون ظاهر خودرو نقش مهمی در جذب مشتری دارد. بررسی تشخیص قطعات بدنه خودرو و یا تشخیص رنگ شدگی آن موضوعی است که بیش از همه ذهن مشتاقان خرید خودرو را درگیر میکند.
    اما به هنگام تشخیص قطعات اصلی از قطعات غیر اورجینال است که به شدت نیاز به یک کارشناس متخصص کاملا حس میشود.

    بررسی دقیق بدنه در کارشناسی خودرو هیوندای

    بررسی سلامت اتاق خودرو، سقف، ستون ها و از همه مهم تر شاسی ها جز لاینفک کارشناسی دقیق خودرو است که باید به وسیله ی یک گروه تخصصی کارشناسی شود. معمولا ده قطعه شامل صندوق عقب، درب کاپوت، چهار گلگیر و چهار درب خودرو بیشترین تعمیر و تعویض را به خود اختصاص میدهد.

     

    دلایل کارشناسی خودرو هیوندای

    در صورت عدم مراجعه به یک کارشناس خودرو مجرب، ممکن است دچار ضرر و زیان جبران ناپذیری شوید.


    سلامت فنی با کارشناسی خودرو هیوندای

    شاید مهم ترین ابزار یک متخصص و کارشناس خودرو، دیاگ باشد. زیرا به وسیله ی دیاگ امکان دریافت سنسور های ECU یا به عبارتی همان کامپیوتر خودرو وحود دارد. کارشناس خودرو هیوندای به وسیله ی دیاگ توانایی تشخیص ایرادات فنی و میزان کارکرد واقعی خودرو را دارد. همان طور که میدانید متاسفانه بعضی افراد با دست بردن و تغییر دادن کیلومتر شمار سعی در سوء استفاده کردن از فروشنده را دارند که این کار به سادگی و با مراجعه به یک کارشناس خودروی مجرب قابل پیشگیری است.

    کارشناس خودرو هیوندای

     

    آپشن ها در کارشناسی خودرو هیوندای

    هیوندای، این شرکت کره ای که در سال ۱۹۴۷ تاسیس شد، توانست با پیشرفت چشمگیری که داشت سهم بزرگی از صنعت خودروسازی در جهان را به نام خود ثبت کند. این برند معتبر همواره به دنبال افزودن آپشن ها و امکانات تخصصی محصولات خود میباشد. بنابراین تسلط کامل کارشناس بر تمامی امکانات خودرو لازم و ضروری است. در نتیجه توصیه ی ما به شما این است که به کارشناس خودرویی مراجعه کنید که توانایی راهنمایی شما را به بهترین نحو ممکن داشته باشد.
    کارشناسان و متخصصین حامی کار آماده ی خدمت رسانی به تمامی هم وطنان عزیز میباشد. برای درخواست کارشناس خودرو در محل کافی است با ما تماس یگیرید.

     

    خواندن 419 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما