کارشناسی خودرو تویوتا

    کارشناسی خودرو تویوتا

    خودرو از جمله وسایلی است که خرابی و بروز مشکل در آن خسارات سنگینی را به دنبال دارد. تجهیزات و قطعات خودرو ها نقش بسیار مهمی در عملکرد صحیح خودرو دارد. بنابراین هنگام خرید خودرو از جمله نکاتی که باید به آن دقت شود، کارشناسی دقیق آن است. اما به عنوان مثال در برند تویوتا باید به دنبال یک کارشناسی خودرو تویوتا ی با تجربه باشید.

     

    کارشناسی خودرو تویوتا

     

    تاریخچه تویوتا

    شرکت معتبر تویوتا سال هاست در زمینه ی تولید انواع خودرو فعالیت میکند و جزء برند های شناخته شده در بازار خودرو میباشد. اولین خودرو تویوتا در سال ۱۹۸۳ روانه ی بازار شد و ۴ سال بعد نسل دوم این خودرو به بازار عرضه شد. تعداد سیلندر ها در دو نسل، تفاوت بین این دو نسل را مشخص میکرد. نسل اول دارای ۴ سیلندر و در نسل دوم ۶ سیلندر نیز به آن اضافه شد.
    نسل ششم تویوتا که با نام تویوتا کمری ۲۰۰۷ نیز معروف است، نسبت به نسل های قبلی خود از امکانات بیشتری بهره میبرد و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند. خودرو های هیبریدی از دیگر خودروهایی بود که در بازار عرضه شد. تویوتا سرعت تولید خود را افزایش داد و نسل هفتم و سپس نسل هشتم که دارای پلتفرم جدید تویوتا به نام TNGA میباشد را روانه ی بازار کرد.

     

    تجهیزات به روز در کارشناسی خودرو تویوتا

    امروز با پیشرفت تکنولوژی تمامی کارها به همان میزان راحت تر شده است. دیاگ دستگاهی است که به راحتی عیب و ایرادات خودرو را به ما اعلام میکند. کارشناس خودرو به وسیله ی دیاگ، همه ی میکروکامپیوترهای خودرو را بررسی میکند. کد های خطا را میابد و پارامترهای زنده موتور را کنترل میکند. همچنین میزان مسافت طی شده به وسیله ی تجربه ی کارشناس خودرو تخمین زده میشود. کارشناس خودرو تویوتا به شما برگه ای ارائه میکند که تمامی گزارشات لحظه ی کارشناسی خودرو در آن وجود دارد. 

    دقت در کارشناسی خودرو تویوتا

    علاوه بر استفاده از جدیدترین ابزارها در کارشناسی خودرو، دقت و تجربه ی کافی کارشناس نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی از نشانه های بررسی یک کارشناس خوب، این است که کارشناس از طریق رانندگی خودرو را بررسی کند. چرا که بسیاری از ایرادات فنی خودرو در زمان رانندگی مشخص میشود.

    هزینه ی کارشناسی خودرو تویوتا

    گاهی هزینه اضافی که بابت کارشناسی خودرو تویوتا دریافت میشود صرفا برای پرداخت مبالغ بیشتر میباشد و در واقع هیچ خدماتی به شما ارائه نمیگردد. حتی در مواردی، خودرویی که از نظر کارشناس خودرو مشکل دارد به عنوان خودرویی بدون عیب و ایراد در بازار به فروش میرسند و یا در سایت ها آگهی میشوند.
    کارشناسی خودرو نیز مانند تمامی اصناف از قیمتی که اعلام میشود پیروی میکند و هزینه ی اضافی گرفتن از مشتری معنایی ندارد.

     

     

    چگونه به یک کارشناسی خودرو تویوتا خبره مراجعه کنیم؟

    مواردی وجود دارد که عملکرد و توانایی کارشناس خودرو را مشخص میکند که در زیر به بعضی از این موارد اشاره میکنیم:
    بهره گیری کارشناس خودرو از به روز ترین تجهیزات خودرو مانند دیاگ، دستگاه پیشرفته تشخیص رنگ و ...
    عیب یابی خودرو به وسیله ی رانندگی و نشستن پشت فرمان
    داشتن اطلاعات کافی در زمینه آپشن ها و امکانات برند ها و مدل های مختلف خودرو
    بررسی دقیق و کامل خودرو اعم از موتور، گیربکس، جلوبندی، لاستیک ها، بدنه، شاسی ها و...

     

    درخواست کارشناسی خودرو تویوتا از حامی کار

    تیم تخصصی حامی کار با سال ها تجربه در زمینه ی کارشناسی خودرو های خارجی و داخلی فعالیت میکند. در این سالها به لطف پروردگار و با سعی و کوشش نیروهای متخصص، حامی کار توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. برای دریافت مشاوره و درخواست کارشناسی خودرو کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

     

    خواندن 261 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما