×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 119

    سه خودروی برتر 2019

    سه خودروی برتر 2019

     در سال 2019 با معرفی خودروهای خوبی از کمپانی‌های غول خودروسازی مانند «کیا»، «هیوندا»، «تویوتا»و «بی ام و» رو به رو بودیم. در این مقاله که ترجمه‌ی اختصاصی سایت حامی‌کار است به نقد سه خودروی برتر 2019، به دور از فشار هواداران و تبلیغات کمپانی‌های سازنده، و تنها بر اساس عملکرد خود خودرو می‌پردازیم .
    مجله‌ی معتبر «کاراسکوپ» دست به بررسی بین این خودروها زده و به معرفی و نقد این سه محبوب‌ترین خودروهای سال 2019 پرداخته است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید و امیدواریم که از ترجمه ی اختصاصی ما لذت ببرید.


    کوروت استینگری (C8)


    کمپانی شورلت، این غول خودورسازی آمریکا که از سال 1953 تا کنون هفت نسل از خودروهای خود را عرضه کرده است تا حدود زیادی همیشه با اتخاذ تصمیم‌ها یا معرفی محصولات خود در سطر اخبار مرتبط به دنیای خودرو است. سال 2019 با معرفی کوروت C8 یا کوروت استینگری سال پرهیجانی برای طرفداران این کمپانی بود. این خودرو که به یک سوپر اسپرت موتور متوسط تبدیل شده است، در کمال تعجب و نسبت به ساختار انقلابی خود قیمت پایینی دارد. المان‌های طراحی مانند چراغ‌های باریک کشیده که طراحی بدنه را خشن و جسور نشان می‌دهند کاملا در این خودرو به چشم می‌آیند. موتور این مدل برخلاف نسل‌های قبلی که در جلوی خودرو کار می‌شدند به قسمت میانی منتقل شده‌اند. جالب‌ترین بخش طراحی خارجی کوروت C8، وجود یک محفظه‌ی کوچوک در زیر کاپوت است که به گفته‌ی خود کمپانی شورلت، شما علاوه بر صندوق می‌توانید برای حمل یک چمدان در آن حساب باز کنید.

    در یک نگاه اول به بدنه‌ی این هیولا هم می‌توان فهمید که این خودرو و طراحی آن، فقط برای دادن بهترین تجربه‌ی سرعت و هیجان به راننده، به وجود آمده است. انتظار داشتن امکانات یه ماشین کوچک خانوادگی از این اسپورت بی‌جا است. البته این به معنای غفلت شرکت شورلت در زمینه‌ی امنیت این خودرو نیست و شاهد به کار بردن بهترین امکانات در کوروت هستیم. در کل با اینکه این خودرو در بازار کشورمان موجود نیست اما بدون تردید عجوبه و ترکیب زیبایی از هنر و مهندسی است که حتی دیدن عکس آن هم خودروبازها را به تحسین وا می‌دارد.

     

    لندرور دیفندر


    برای درک هیجانی که معرفی نسل جدید لندرور در فرانکفورت به وجود آورد باید اول این نکته را در نظر بگیرید که این عرضه بعد از چند دهه رخ داد و قرار است برای اولین بار وارد بازار آمریکای شمالی بشود. لندرور با این که خودروی اسپرتی نیست ولی در طی سالیان عرضه ی خود توانسته طرفداران خود را پیدا کند و تا حدود زیادی علاوه بر بهترین شاسی بلند آفرود بودن، مکتب و سبک‌و سیاق خود را داشته باشد. این هیولا با دو پیشرانه دیزلی و یک پیشرانه بنزینی توربوشارژ وارد بازار شد. در طراحی خارجی و بدنه‌ی این خودرو نیز از فولاد ضد‌زنگ و شیشه‌های با مقاومت بالا استفاده شده است که ظاهر خاص و جوان‌پسندی به همراه ابهت به این خودرو داده‌اند. برای رقابت با جیپ و عقب نیافتادن از بازار‌های در حال تغییر هر روز، کابین‌های نسل جدید لندرور دیفندر قابل سفارش‌سازی مطابق خواست درخواست کننده‌ها هستند. این خودرو با اینکه در سال 2016 از خط تولید خارج شده بود و کسی گمانه‌زنی‌ای برای بازگشت آن نمی‌کرد، در نمایشگاه فرانکفورت همه‌ی نگاه‌ها را به سمت خود خیره کرده بود و بی‌شک از پدیده‌ها و بهترین خودروهای معرفی شده‌ی سال 2019 است.
    طبق اعلام کمپانی لندرور نسخه‌ی پلاگین هیبریدی دیفندر در سال 2020 به بازار عرضه شد. برای به دست آوردن بالانس بسیار خوب و اجرای عالی توانایی‌های آفرود، که سواری راحتی را به راننده در جاده‌ها ارائه دهد از سیستم تعلیق با ارتفاع قابل تنظیم در رنج رور و دیسکاوری در این مدل استفاده شد. این نسل حتی برای رانندگی در محیطی که وجود آب دردسر‌ساز است نیز گزینه‌ی مناسبی است و طبق آمار ارائه شده تا حداکثر عمق 900 میلی‌متر را به راحتی می‌تواند طی کند.
    لندرور دیفندر همان طور که اشاره شد، با اینکه خودروی اسپورتی نیست ولی سیاق خاص خود را ساخته ساخت و با معرفی این نسل جدید در سال 2019، در صدر اخبار و صحبت‌های افراد خودروباز قرار گرفت.


    پورشه تایکان


    تایکان اولین خودروی تمام الکترونیک پورشه است که در نمایشگاه 2019 فرانکفورت معرفی شد. بازار خودروهای الکتریکی چه در آمریکای شمالی و چه در جهان تا حدود کاملی در دست خودروهای کمپانی تسلا بوده‌اند و مشتری‌ها در هنگام خرید انتخاب چندانی بین کمپانی‌های مختلف نداشتند. البته بعد از آئودی و مرسدس نوبت پورشه بود تا با معرفی خودروی الکترینیکی خود به رقابت با تسلا در این بازار تازه و آینده‌دار بپردازد. تایکان در 2 مدل توربو و توبوS فروخته شد. هر دو مدل دارای قدرت مشابه ای در زمینه ی موتور داخلی هستند ولی با گشتاورهای متفاوت از هم. پورشه تایکان اولین خودروی الکترونیک بود که بر خلاف سایر رقبای خود به جای یک سیستم 400 ولتی، از یک سیستم 800 ولتی استفاده می‌کند. این مسئله به رانندگان این مدل خودرو کمک می‌کند تا با استفاده از شارژهای پرقدرت جریان مستقیم این خودرو یک تجربه‌ی رانندگی فوق‌العاده را در پیمایش 100 کیلومتر تجربه کنند. پرچم‌دار این سری، یعنی نسخه‌ی توربو S از مدل تایکان می‌تواند تا 560 کیلووات معادل 761 اسب بخار توان برای این خودو تولید کند. در مدل توربو این توان تولیدی تنها 500 کیلووات معادل 680 اسب بخار است. با اینکه پیشینه‌ی هر دو مدل یکسان و معادل 160مایل بر ساعت اعلام شده است ولی صفر تا نسخه‌ی توربو اس، 2.8 ثانیه و صفر تا صد نسخه ی توربو 3.2 ثانیه است. پورشه بعد از معرفی این خودرو اعلام کرد که برای سرمایه‌گذاری 6 میلیون دلار در زمینه‌ی برقی‌سازی صنایع خودروسازی خود در سال آینده برنامه دارد.

    طراحی بدنه جذاب این خودرو تنها نکته‌ی مثبت آن نیست و این طراحی آیرودینامیک باعث شده است تا پیشینه‌ی خودرو افزایش یافته و زمان ایده‌آل برای ظرفیت باتری 22 دقیقه باشد. طبق اعلام شرکت پورشه نه از ده ترمز انجام شده در طی یک روز در این خودرو، بدون این که به روغن‌ترمز فشاری وارد بشود و تنها با استفاده از موتور‌برقی انجام می‌شود که از به‌روز‌ترین سیستم‌های استفاده شده در این خودرو است. چهار حالت رانندگی برای این خودرو در نظر گرفته شده است که به ترتیب عبارت‌اند از رینج که برای مسافت های طولانی و جاده‌های مخصوص مسافرت مناسب است. نرمال که حالت عادی برای تردد در خیابان‌های شهری است. اسپورت و در آخر اسپورت پلاس.
    این خودروی تمام الکترونیک بدون شک از بهترین پدیده‌های معرفی شده در سال 2019 بوده است و شایستگی انتخاب و حضور در این مقاله را دارد.

     

    جهت کارشناسی خودرو خود می توانید با حامی کار تماس حاصل فرمایید.

     

    منبع: zaya

    خواندن 612 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما