×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشخصات نسل جدید کیا سورنتو

    نسل جدید کیا سورنتو

    اولین مدل خودرو از شرکت کیا سورنتو در سال 2002 وارد بازار شد که تا امروز سه نسل مختلف از آن را میتوانیم مشاهده کنیم که در سراسر جهان فروش چشمگیری داشته اند، در حال حاضر میتوان گفت تولید سورنتو به حدود 220 هزار عدد می رسد که تقریبا نصف آن به آمریکا و 20 درصد آن به کره جنوبی میرود.

    کیا سورنتوی جدید با طراحی جدید و پلتفرم جدید که برای شاسی های میان سایز نسل جدید در نظر گرفته شده است طراحی شده است، ما در این مقاله مشخصات کامل ظاهری کیا سورنتو 2021 را برای شما بیان کرده ایم که بهتر است با ما همراه باشید.

    مشخصات ظاهری کیا سورنتو جدید 2021

    از بزرگترین تغییرات کیا برای ورود به نسل جدید این خودرو میتوان به تغییرات ظاهری اشاره کرد که با نسل قبلی خود تفاوت بسیار زیادی در ظاهر دارد که در قسمت جلو و عقب خودرو به چشم می خورد، در خودروی جدید نسبت به نسل قبلی چهره جسورانه تری مشاهده می شود، همچنین استفاده بیشتر از خطوط تیز و حجم های متناسب، استفاده از چراغ های جدید در قسمت جلو وعقب که جذابیت این خودرو را چندین برابر کرده است که اندازه قاب آن ها نسبت به قبل کوچک تر شده ، اما تعداد چراغ های روشنایی بیشتر شده اند و از تکنولوژی پیشرفته تری در آن ها استفاده شده است، در قسمت بعد می توانیم به جلو پنجره خودرو که ظاهر متفاوتی به خود گرفته و در آن از ورودی هوای بزرگ تری استفاده شده است اشاره کنیمف مجوعه سپر این خودرو نیز به طور کلی تغییر کرده است.

    این تغییرات در قسمت عقب خودرو نیز بسیار زیاد دیده می شود و به خصوص چراغ های عمودی که در این قسمت استفاده شده اند و به صورت جدا گانه از هم طراحی شده و به همین دلیل مجبور به قرار دادن برخی از چراغ ها مانند چراغ دنده عقب در کنار سپرها شده اند.

    اما تمام تغییرات این نسل از خودرو به ظاهر آن ختم نمی شود و بخش بزرگی از این تغییرات مربوط به نمای داخلی می باشد که طراح آن سعی بر این داشته تا با این طراحی با خودروهای بزرگ موجود در صنعت خودروسازی رقابت کرده باشد.

    کیا سورنتو 2021

    نگاهی به نمای داخلی کیا سورنتو نسل جدید

    در نسل جدید کیا سورنتو در لحظه ی ورود به خودرو نمای کاملی از چرم با کیفیت به چشم میخورد و بعد از آن صفحه نمایش 10.12 اینچی در بالای کنسول و یک صفحه نمایش  12.3 اینچی دیجیتال به عنوان کیلومتر شمار جلب توجه می کند، در نسل جدید کیا سورنتو اهرم دنده کاملا حذف شده است و جای خود را به دکمه هایی داده برای عملکرد دنده از آن ها استفاده کنید و این موضوع زیبایی داخل خودرو را چندین برابر کرده است، همچنین با قرار دادن چراغ های روشنایی روی داشبورد که در شب روشن می شوند رانندگی دلنشینی را در شب برای شما فراهم کرده اند.

    نسل جدید خودرو سورنتو کیا تنها شاسی بلندی است که از سیستم هیبریدی برخوردار است و تشکیل شده از یک موتور با قدرت 227 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور می باشد، به طور کلی طراحی داخلی و خارجی این خودرو تجربه جدیدی از رانندگی را برای شما به وجود می آورد.

    با توجه به اینکه اندازه ی این خودرو نسبت به نسل های قبل بزرگ تر شده اما به دلیل استفاده از متریال های سبک وزن خودرو تا 80 کیلوگرم کاهش پیدا کرده که از مزیت های این خودرو می باشد.

    در صورت نیاز به کارشناسی خودرو در محل کلیک نمایید.

     

    zaya

    خواندن 487 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما