×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    رایج ترین مشکلات خودرو

    رایج ترین مشکلات خودرو

    صاحبان خودرو همیشه ممکن است با مشکلاتی روبه رو شوند که نادیده گرفتن ان ها اصلا کار درستی نیست، مشکلات را تا وقتی کم و کوچک هستن باید برطرف کرد تا تبدیل به مشکل بزرگ تری نشود و خرابی های بیشتری به بار نیاورد، همچنین تعمیر خرابی های خودرو یکی از بهترین کار ها در جهت حفظ ایمنی خود و خانواده می باشد، به خصوص زمانی که قصد رفتن به سفر و جاده را دارید باید از سالم بودن خورو اطمینان کامل حاصل کنید تا در طول مسیر به مشکل نخورید، ما در این مقاله لیستی از مهم ترین و رایج ترین مشکلات خودرو که ممکن است برای شما پیش بیاید را بیان کرده ایم و برای هر کدام از آن ها که مقدور بوده راه حلی حتی کوچک را پیشنهاد داده ایم، پس در خواندن ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

    رایج ترین مشکلات خودرو

    مشکلات مهم و رایج خودرو و راه حل

    - روشن شدن چراغ هشدار : یکی از رایج ترین مشکلاتی که شاید همه صاحبان خودرو با آن مواجه شده باشند روشن شدن چراغ چک یا همان چراغ هشدار میباشد که حدود 200 کد دارد و در صورت این مشکل بهتر است خودرو را نزد یک متخصص ببرید تا به درستی مشکل را تشخیص داده و تعمیر کند.

    - لرزش فرمان : برای لرزیدن فرمان نیز دلایل مختلفی وجود دارد، در صورتی که بلافاصله بعد از روشن شدن ماشین و عقب کشیدن این اتفاق بیفتد میتوان گفت اجزای سیستم تعلیق اسیب دیده و یا یاتاقان چرخ اتفاق افتاده است، اگر چرخ در سرعت بالاتر بچرخد ممکن است مشکل از تعادل تایر باشد و میتوانید با بردن نزد یک مکانیک این مشکل را برطرف کنید، حتی ممکن است فقط با یک تراز کردن ساده این مشکل رفع شود.

    - صدای جیر جیر و جیغ کشیدن : در اغلب اوقات صدای جیر جیر و جیغ کشیدن از وجود مشکل در ترمز خودرو خبر می دهد، ترمز هم مانند هر قطعه دیگری در خودرو آسیب میبیند و دچار فرسودگی می شود، بنابراین بهتر است با شنیدن صدای جیغ هنگام ترمز گرفتن به دنبال رفع این مشکل باشید، زیرا ترمز بخش مهمی می باشد که برای نگه داشتن خودرو ضروری است.

    - مصرف بیش از حد روغن توسط خودرو  : استفاده از روغن مناسب و با کیفیت برای ماشین امری ضروری است، اگر چراغ روغن شما روشن شد حتما باید آن را تعویض کنید و نادیده گرفتن این کار باعث خورده شدن متور شما می شود، اما اگر در فاصله ی کوتاه تر از معمول نیاز به ریختن روغن پیدا کنید حتما نشان دهنده یک مشکل در خودروی شما می باشد که باید به آن رسیدگی کنید، بهتر است در زمان تعویض روغن فیلتر را نیز عوض کنید.

    - کم شدن آب توسط رادیاتور : این مشکل میتواند دو علت اصلی داشته باشد، علت ساده تر این است که در رادیاتور خراب است و باید تعویض شود و علت بعدی میتواند از قسمت اتصالات باشد که دچار فرسودگی هستند و باعث نشتی شده اند، شما در این مواقع میتوانید به وسیله ماده واندرسیل از هرگونه نشتی اطمینان حاصل کنید.

    - خودرو روشن نمی شود : از بزرگترین مشکلاتی که هر شخص راننده ای با آن روبه رو می شود روشن نشدن ماشین می باشد و بزرگترین علت آن میتواند ضعف باتری باشد، عمر مفید باتری ها حدود 5 تا 6 سال و یا 100 هزار کیلومتر میباشد که بعد از آن باید تعویض شود، سخت استارت خوردن و خوابیدن باتری که به دلیل خاموش ماندن خودرو به مدت چند روز میتواند اتفاق بیفتد باعث روشن نشدن خودرو می شود، اما بهتر است قبل از اینکه خودتان اقدام به تعویض باتری کنید خودرو را نزد یک متخصص برده تا از سلامت دینام مطمئن شوید.

     

    جهت کارشناسی خودرو کلیک نمایید.

     

    zaya

    خواندن 669 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما