×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشخصات خودرو لیفان x70

    لیفان x70

    یک از جدیدترین محصولات لیفان که توسط شرکت خودرو سازی بم وارد بازار ایران شده است خودروی لیفان x70 می باشد که یک خودروی چینی است و شرکت بم وظیفه ی تولید و عرضه این خودرو را در ایران بر عهده گرفته است، این خودرو یک کراس اوور خانوادگی چین است که نمیتوان از نظر ظاهر مدرن و اسپرت به آن نمره قابل قبولی داد، اما از مشخصات و امکانات قابل توجهی برخوردار است که میتوان آن را پرچمدار خودروهای لیفان در ایران دانست، رقبای سرسخت این خودرو را میتوان جک s5 ، ام وی ام x55 ، هاوال اچ2 ، چری تیگو 5 و ... معرفی کرد که در صورت محبوبیت می تواند رقابت بالایی با رقیبان خود داشته باشد.

    طراحان این خودرو تا حدود زیادی از خودروهای مشهور اروپایی و آمریکایی الگو گرفته اند و این موضوع باعث شده تا زیبایی زیادی در ظاهر این خودرو مشاهده کنید، اما نمیتوان آن را بدون ایراد دانست، زیرا از ابعاد در سایزی بین شاسی بلند و کراس اوور خانوادگی قرار دارد، همچنین همانند دیگر خودروهای این شرکت رینگ های کوچکی دارد و ظاهر خشن آن با طرح کلی چندان هماهنگی ندارد، در ادامه بیشتر به برخی از مشخصات فنی و ظاهری این خودرو می پردازیم.

    لیفان x70

    مشخصات فنی لیفان x70 

    این خودرو دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ می باشد که حداکثر قدرت 140 اسب بخار و حداکثر گشتاور 178 نیوتن متر در آن بکار گرفته شده است، همچنین دارای جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک از نوع CVT می باشد، لیفان x70  یکی از خودروهای شاسی در ایران است که به دلیل وجود سیستم تنفس طبیعی در موتور طرفدار زیادی دارد، زیرا با توجه به کمبود قطعات یدکی مناسب و تعمیرکارانی که با سیستم توربو شارژ آشنای داشته باشند این خودرو را میتوان قابل اطمینان دانست تا بتوان مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد، شتاب صفر تا صد این خودرو در شهر را میتوان حدود 14 ثانیه و حداکثر سرعت ان 175 کیلومتر بر ساعت بیان کرد.

    امکانات ظاهری و رفاهی لیفان x70

    لیفان x70 از نظر ظاهری شباهت زیادی به ام وی ام x33 دارد، این مدل در نمای رو به رو بسیار زیباتر از مدل قبلی خود یعنی x60 می باشد.

    از امکانات رفاهی این خودرو می توان به وجود کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، سیستم صوتی چند رسانه ای 9 اینچی،  آینه تاشو برقی و سیستم گرم کننده آینه ها، سنسور پارک جلو و عقب، گرم کن شیشه عقب ، دارای 6 بلندگو ، استارت دکمه ای، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم روشنایی در روز، سانروف، گرمکن صندلی های جلو، دوربین دنده عقب، روکش صندلی چرم و ... می باشد.

    میتوان اینطور گفت که دو رقیب نخست این خودرو به دلیل اینکه در بازار ایران موجود بوده اند و از نظر شناخت و مقبولیت بین مردم جا افتاده اند کار را کمی برای این کراس اوور سخت تر کرده اند.

    جهت کارشناسی خودرو کلیک نمایید.

    opizo

    خواندن 672 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما