بهترین خودروهای چینی بازار در سال 1400 کدامند؟

    سال هاست که شرکت های خودروساز چینی در بازار کشور حضور دارد و محصولاتشان در سبد عرضه خودروساز داخلی قرار گرفته و تقریبا با تمامی برندهای حاضر در کشور آشنا هستیم. در مرحله اول تحریم ها شرکت های چینی به خوبی توانستند جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کرده و حضور گسترده ای داشته باشند و با لغو تحریم ها در پی تصویب برجام، برخلاف باور عموم حضور شرکت های چینی و همکاری آنان با شرکت های خودروسازان داخلی پر رنگ تر شد.

    با این حال، بازگشت مجدد تحریم های صنعت خودروسازی باعث شد تا بسیاری از چینی ها، حتی برخی از آنان که به واسطه تحریم در بازار ایران فعالیت داشتند و شناخته شدند، اقدام به ترک بازار کرده و شرکت های خودروساز داخلی را با انبوهی از تعهدات معوق تنها بگذارند تا در چنین شرایطی خرید برخی خودروهای چینی با ریسک بالایی همراه شود.

    خواندن 1859 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما