عرضه هوندا سیویک ۲۰۲۲ با تغییرات موتوری جدید

    کمتر از یک هفته می‌شود که وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، تصاویری از سدان هوندا سیویک ۲۰۲۲ را منتشر کرده است که قرار است در این کشور ساخته شود. هوندا سیویک خودرویی می باشد که به غیر از ایران تقریبا در همه بازارهای جهانی خودرویی پرطرفدار و محبوب می باشد. هر خودروی جدید برای دریافت مجوز تردد در خیابان­‌های چین ابتدا باید از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات تاییدیه دریافت کند.

    به نظر می­‌رسد قبل از آن‌که چنین روندی برای هوندا سیویک مدل ۲۰۲۲ طی شود، تصاویر این خودرو در فضای مجازی منتشر شده است. نکته مهم اینکه خودروی مذکور نسخه نهایی نبوده و یک نمونه آزمایشی است. اکنون، جدیدترین گواهینامه جدید خودرو و موتور منتشر شده توسط هیئت منابع هوایی کالیفرنیا، نشان می دهد که این خودرو با گزینه‌های موتور جدید ارائه خواهد شد. اکنون دو گزینه موتور برای سدان سیویک مدل ۲۰۲۲ وجود دارد، تغییرات موتوری شامل، گزینه‌های موتور، میلز‌های بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ موجود و پایه ۲.۰ لیتری است. این سند همچنین حاکی از آن است که CVT گزینه انتقال نیرو برای مدل آینده خواهد بودو دیگر در نمونه دستی تولید نخواهد شد. هوندا سیویک هر دو گزینه موتور ذکر شده را در اختیار دارد، موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی که ۱۵۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، در حالی که ۱.۵ لیتری توربوشارژر کوچکتر، تا ۱۷۴ اسب بخار تولید می‌کند، اما این گزینه‌های موتور آنطور که مقامات رسمی اعلام کرده اند نهایی نیستند.

    طولی نمی‌کشد که هوندا نسخه تولیدی ۲۰۲۲ Civic را فاش می‌کند. این خودروساز قبلاً اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۱ این خودرو را رونمایی می کند، این بدان معناست که تا پایان ماه فرصت دارد رسماً سدان کامپکت دوست داشتنی را فاش کند. یک نسخه هاچ بک پنج در نیز در دست کار است، هرچند هوندا سیویک ۲۰۲۲ براساس پلتفرم مدل فعلی شکل گرفته، اما به لطف تغییرات در طراحی ظاهری و داخلی، فناوری‌های بروز و امکانات ایمنی کامل، می‌توان ادعا کرد با خودرویی کاملاً جدید روبرو هستیم.

    خواندن 975 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما