انتشار جزئیات جدیدی از پیش نمایش بی ام و سری 8 گرن کوپه

    بی ام و سری 8 چند سال پیش وارد بازار شد و جز خودروهای لوکس این خودروساز قرار گرفت. این خودرو به عنوان یک اوج برای این برند عمل می کند و به صورت دو درب و کانورتیبل در دسترس است.

    عکاسان ما در تلاش برای پنهان کردن تغییرات ظریف طراحی، سری 8 گرن کوپه را با استفاده از استتار در جلو و عقب گرفته اند. پیش بینی می شود بی ام و کل مجموعه را به روز کند، گرچه گرن کوپه اولین مدل سری 8 است که با ظاهری جدید جاسوسی شده است. عکس ها نشان می دهد سپر جلویی جدید است و چراغ های جلو باریک کنار آن قرار می گیرند. همان ظرافت در قسمت عقب با سپر عقب تجدید نظر شده به چشم می خورد و به نظر می رسد گرافیک چراغ عقب جدید باشد. متأسفانه، هیچ عکس واضحی از فضای داخلی وجود ندارد، اگرچه به نظر می رسد که داشبورد تغییر کرده است، که می تواند نشانگر چند تغییر در طراحی داخلی باشد. تغییرات دیگری نیز همراه با به روزرسانی نرم افزاری برای سیستم اطلاعات و سرگرمی وجود دارد. پیشرانه های مدل فعلی احتمالاً بدون هیچگونه تغییر قابل توجهی ادامه خواهد یافت. سری 8 بی ام و هنوز هم مدل نسبتاً جدیدی در مجموعه این شرکت است. نسخه تولیدی در ژوئن 2018 اولین نمایش خود را نشان داد، این بدان معناست که کمی قبل از دیدن نسخه های به روز شده رونمایی از آن کمی طول می کشد. بی ام و سری 8 خودروی پرفروشی نیست و فقط بر روی تجربه رانندگی برتر تمرکز می کند. قیمت شروع 85 هزار دلاری آن نیز می تواند افزایش یابد.

    خواندن 740 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما