ماشین برتر سال 2020 در آمریکا معرفی شد

    نتیجه رقابت برای کسب عنوان بهترین ماشین سال آمریکای شمالی در مراسمی اینترنتی اعلام شد و هیوندای الانترا به عنوان ماشین سال برگزیده شد. این خودروساز با معرفی نسل جدید الانترا و تحولی شگرف در طراحی ظاهری و همچنین در بخش فنی توانست نگاه کارشناسان و اهالی جراید را در ایالات متحده به خود جلب کند. بهترین ماشین سال آمریکای شمالی با اخذ رای گروهی از پنجاه روزنامه‌نگار نشریات آمریکایی و کانادایی انتخاب می‌شود. برنده این جایزه هر سال همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت در محل این نمایشگاه اعلام می‌شد. اما پارسال به خاطر تغییر زمان نمایشگاه و امسال به خاطر ویروس کرونا این مراسم به صورت اینترنتی برگزار شد.

    هیوندای الانترا برای کسب عنوان ماشین سال با ماشینی از کارخانه جنسیس، عضو دیگر گروه خودروسازی هیوندای رقابت می‌کرد. فینالیست دیگر امسال سدانی از شرکت نیسان به نام سنترا بود.

    این دومین باری است که هیوندای الانترا بهترین ماشین سال آمریکا می‌شود. الانترا بار قبل در سال ۲۰۱۲ به این عنوان دست یافت. این افتخاری بزرگ برای هیوندای است. در ۲۸ سال برگزاری مسابقه ماشین سال آمریکای شمالی تنها کارخانه‌های شورلت با مدل کوروت و هوندا با مدل سیویک توانسته‌اند بیش از یک بار برنده شوند. در بخش بهترین وانت، فورد F150، جیپ گلادیاتور و رم RTX به فینال رسیده بودند که داوران فورد را شایسته عنوان بهترین وانت سال دانستند. F150 در ۴۴ سال گذشته پرفروش‌ترین وانت آمریکای شمالی بوده است. مدل‌های متنوعی از این وانت در دامنه قیمت ۳۰ تا ۷۰ هزار دلار تولید می‌شود.

    در بخش شاسی‌بلند، جنسیس GV80، لندروور دیفندر و فورد الکتریکی موستانگ ماخ ئی به فینال رسیده بودند که فورد با کسب بیشترین رای به عنوان بهترین شاسی‌بلند سال ۲۰۲۱ آمریکای شمالی انتخاب شد.

    سال گذشته که فورد اعلام کرد از نام مدل اسپرت موستانگ برای شاسی‌بلند الکتریکی خود استفاده خواهد کرد،‌ انتقاد زیادی از این شرکت شد. اما پس از رونمایی، ماشین با استقبال منتقدان روبرو شد و از آن به عنوان جدی‌ترین رقیب محصولات تسلا یاد می‌شود. فورد در پنج سال گذشته برنده‌ای در رقابت بهترین ماشین سال نداشت و از این بابت کسب دو جایزه، نشانه خوبی از پیشرفت شرکت است. همچنین حضور پررنگ جنسیس، مارک لوکس هیوندای، در بین فینالیست‌های امسال نشان می‌دهد که تولیدکنندگان سنتی ماشین‌های لوکس در سال‌های آینده با رقیبی جدی روبرو خواهند بود.

    خواندن 917 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما