آفرودر لوکس و جدید تویوتا با برند لکسوس می آید

    تویوتا لندکروزر، شاسی بلند آفرود محور این شرکت، پس از مدل سال 2021 در ایالات متحده متوقف می شود. شایعاتی در مورد مدل نسل بعدی در حال توسعه وجود دارد، اگرچه در حال حاضر جزئیات مربوط به آن کمیاب است. با این حال، طبق گزارش های جدید یک جایگزین برای این آفرودر می تواند با نشان لکسوس وارد ایالات متحده شود.

    جک هولیس، رئیس عملیات خودرویی تویوتا موتور آمریکای شمالی، در مورد محبوبیت شاسی بلندها گفت که مشتریان تمایل دارند برندهای تجاری، آپشن های بیشتری را ارائه دهند و اضافه کرد که احمقانه است که لکسوس در گسترش نمونه کارها از این الگو پیروی نکند.

    شایعات در مورد نسل بعدی لندکروزر همچنان به صورت آنلاین درحال چرخش است و تصویری ناقص و متناقض از مدل تازه شده ترسیم می کند. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که خودروساز موتور V8 مدل را متوقف کرده و سه موتور V6، از جمله هیبریدی را جایگزین آن می کند. با این حال، گزارش های متناقضی در مورد لوکس بودن آن نسبت به مدل فعلی وجود دارد. حرکت به سمت لوکس بودن می تواند به خودروساز کمک کند تا نشان لکسوس را را در ایالات متحده عرضه کند. لکسوس LX و لندکروزر از یک پلتفرم مشترک برخوردار هستند، اگرچه برنامه های آفرود لکسوس می تواند پلتفرم های دیگری را نیز شامل شود. بدون هیچ گونه تأیید مشخص از سوی تویوتا، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که درباره برنامه های این شرکت حدس بزنیم. منطقی است که تویوتا همچنان به انتخاب این بخش ادامه می دهد، زیرا مشتریان همچنان این نوع وسایل نقلیه را انتخاب می کنند، خصوصاً به عنوان لندکروزر که می دانیم در حال حاضر در ایالات متحده متوقف شده است. لکسوس برند لوکس شرکت تویوتا می باشد که در ایران با افرودر بزرگ جثه LX570 بسیار محبوب می باشد و جزو لوکس ترین خودروهای شاسی بلند در کشور ما به حساب می آید.

    خواندن 730 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما