قیمت جدید برخی از خودروها در بازار

    بعد از مصوبه شورای رقابت بازار دچار هیجان شده و قیمت ها خودروهای تولید داخل حدود 5 تا 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

    به گزارش «اخبار خودرو»،بعد از مصوبه شورای رقابت بازار دچار هیجان شده و قیمت ها خودروهای تولید داخل حدود 5 تا 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

    نهم دی ماه شورای رقابت مصوبه‌ای را مبنی بر استفاده از فرمول جدید قیمت گذاری برای ۱۸ خودرو ارائه کرد؛ بر اساس مصوبه شورای رقابت برای قیمت گذاری این ۱۸ خودرو در صورتی که افزایش ۵۰ درصدی تولید اتفاق بیفتد، مؤلفه تورم بخشی از فرمول حذف و به جای آن قیمت بازار جایگزین خواهد شد.

    انتشار همین خبر کافی بود تا بازار خودروی کشور دچار آشفتگی شود، به طوری که طی هفته گذشته شاهد رشد قیمت اکثر خودروها در بازار بودیم؛ به عنوان نمونه قیمت پراید که 100 میلیون تومان بود بعد از این مصوبه به 110 میلیون تومان رسیده است.

    خودروهای مونتاژی پرطرفدار نیز مانند هایما اس7، پژو 2008، سراتو و مزدا3 نیز بین 50 تا 100 میلیون تومان افزایش قیمت داشته اند.

    طی چند روز گذشته با وجود اینکه خریدار به بازار آمده بود اما فروشندگان به امید افزایش قیمت‌ها خودرو نمی‌فروختند. به دلیل تفسیرهای غلط، فروشندگان تصور می‌کردند قیمت خودرو تا 70 درصد افزایش می‌یابد از این رو از فروش امتناع می‌کردند.

    در حال حاضر بازار خودروی کشور قابل پیش بینی نیست و این موضوع به نرخ ارز و آینده برجام بسیار وابسته است.

    در حال حاضر در بازار تهران امروز سه شنبه 16 دی ماه 99 هر دستگاه پارس ال-ایکس 255 میلیون، پارس سال 211 میلیون، تیبا 2 حدود 134 میلیون، پارس دوگانه سوز 246 میلیون، پژو 207 اتوماتیک 410 میلیون، تیبا معمولی 123 میلیون، ساینا 137 میلیون، کوییک معمولی 144 میلیون، کوییک آر 151 میلیون، دنا پلاس توربو 346 میلیون، پژو 207 دستی معمولی 296 میلیون، سمند دوگانه سوز 234 میلیون، سمند EF7 بنزینی 205 میلیون، سمند ال ایکس 185 میلیون، 206 تیپ 2 حدود 204 میلیون و پژو 405 دوگانه سوز 194 میلیون تومان قیمتگذاری شدند.

    خواندن 698 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما