اولین جزئیات و تصاویر از پژو 308 جدید منتشر شد

    پژو 308 هنگام معرفی در سال 2014 هیاهوی زیادی در بازار به راه انداخت و توانست همان سال خودروی برتر سال اروپا شود اما حالا نوبت آن رسیده که نسخه تازه ای از این هاچ بک فرانسوی در سال جاری معرفی و از سال آینده وارد بازار شود. پژو ۳۰۸ برادر بزرگتر پژو 207 می باشد که هیچ وقت وارد ایران نشد . البته صحبت هایی مبنی بر مونتاژ این خودرو در ایران خودرو بود ولی این اتفاق هرگز نیفتاد.

    تصاویر محدود منتشر شده از این خودرو حاکی از تغییر شکل آن و افزایش جذابیتش شده به نحوی که حالا زوایای تیز تر مشابه با طراحی نسخه های جدید 208 ، 2008 و فیس لیفت 3008 در آن دیده می شود. همچنین می توان انتظار به روز رسانی نهایی هم در قسمت داخلی داشت.

    صحبت های اولیه مدیران پژو در خصوص 308 نشان می دهد که این خودرو دارای پلتفرمی منعطف است و می توان انتظار عرضه نسخه های بنزینی، دیزلی، هیبریدی و حتی تمام الکتریکی را برای آن داشت. گفته می شود که 308 قابلیت تولید بر روی هر دو پلتفرم e-CMP و EMPZ را دارد و این یعنی امکان تولید نسخه های هیبریدی الکتریکی و تمام الکتریکی. گفتنی است سیتروئن C4 جدید و DS4 در دست رونمایی به ترتیب از پلتفرم های e-CMP و EMPZ استفاده می کنند.

    احتمالا به همین دلیل بسیاری از قطعات این خودرو با 3008 اشتراک گذاری شده باشند. گمان می رود که نسخه بنزینی این خودرو به یک موتور اقتصادی 1.6 لیتری بنزینی الکتریکی به توان حدودی 220 اسب بخار مجهز شود و برد حرکتی آن به کمک موتور برقی هم حدود 30 مایل باشد.

    خواندن 584 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما