آیا خودرو با خلافی بالای یک میلیون تومان توقیف می‌شود؟

    عدم توقیف خودروهای با یک میلیون جریمه
    ایسنا نوشت : رئیس پلیس راهور ناجا از عدم توقیف خودروهای سواری به دلیل جریمه بالای یک میلیون تومان و ارائه پیشنهاد جدید در این باره به دولت مبنی‌بر توقیف خودروها با سه میلیون تومان جریمه خبر داد. سردار سیدکمال هادیانفر گفت: به ماموران‌مان ابلاغ کرده‌ایم که اجازه ندارند خودروهای سواری دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه را توقیف کنند. وی در این باره تاکید کرد که حتی اجازه جریمه هم ندارند و صرفا باید تذکر دهند.
    جریمه بیش از یک میلیون راننده در طرح محدودیت‌ها
    همچنین به گزارش «ایرنا» سردار سیدکمال هادیانفر در نشستی خبری افزود: از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد برای کاهش زنجیره انتقال کرونا تا کنون یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۶۸۴ نفر از رانندگان و ۹۰۰ هزار خودرو اعمال قانون شدند. این اعمال قانون برای ترددهای بین شهری، درون شهری و ترددهای شبانه بوده است. وی گفت: دولت با اعمال جریمه‌های کرونایی، به‌دنبال کسب درآمد نیست

    خواندن 338 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما