رونمایی از دانگ فنگ ال 60؛ سدان جمع و جور با قیمت و ایمنی مناسب

    فنگشن ال60 محصولی از دانگ فنگ چین است که البته با نام دانگ فنگ ال60 نیز شناخته می شود. این سدان جمع و جور در سال 2015 روی خط تولید رفت و براساس پلتفرم مشترک PF2 پژوسیتروئن شکل گرفته است. پس از توقف تولید پژو 206 اتوماتیک، ایران خودرو دانگ فنگ H30 کراس – Dongfenf H30 Cross جایگزینی برای آن و در کنار پژو 207 اتوماتیک عرضه کرد که در اینجا می توانید مشخصات فنی این خودرو را مشاهده نمایید. اچ سی کراس بر روی پلتفرم پژو 308 ساخته شده است؛ نمی توان H30 کراس را خودرویی به‌ روز دانست اما با توجه به امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو، می توان آن را خودرویی به روز تر از سایر محصولات ایران خودر دانست. اچ سی کراس از پیشرانه ی آشنای Tu5 بهره می برد که مشترک با پژو 206 و 207 اتوماتیک است، اما به جای گیربکس AL4 مورد استفاده در خانوده پژو های اتوماتیک، یک جعبه دنده 4 سرعته ساخت شرکت آیسین ژاپن در زیر پیشرانه ی اچ سی کراس قرار گرفته است.

     

    کمپانی دانک فنگ به ساخت خودروهای سدان اقتصادی و با هزینه نگهداری کم تمایل دارد . خودروی اخیری هم در این مطلب معرفی شده است، درست است که از نظر ظاهر و فضای کابین خیلی به روز نیست ولی کاملا اقتصادی و دارای ایمنی مناسبی می باشد .

    طراحی در طراحی این خودرو تلاش شده تا یک محصول اقتصادی رقابتی با ویژگی های قابل قبول ظاهری ارائه شود. از این رو چراغ های اصلی جلو دارای جزئیاتی از ال ایی دیی و هالوژن هستند. درپوش موتور با خط های مشخص به گریل(جلوپنجره) ساده و خطی که دارای عناصر کرومی شده، ختم می شود و در نهایت بامپر(سپر) ساده با مه شکن ها و ورودی هوا منظره ساده و مناسبی را شکل داده اند.

    در نمای جانبی خطوط و تفاوت سطح ایجاد شده روی بدنه آنرا از سادگی که معمولا در این کلاس مشاهده می شود؛ نجات داده است. رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد 17 اینچی هستند.

    خودرو از منظر ابعاد برابر با 4712 میلیمتر در طول، 1522 میلیمتر در عرض و 1540 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2710 میلیمتر است. چراغ های عقب بسیار ساده طراحی شده و در مجموع خلاقیتی خاصی در این قسمت مشاهده نمی شود. صندوق عقب این خودرو بسیار جادار طراحی شده و ظرفیت آن برابر با 530 لیتر است.
    خودرو با توجه به نوع پیشرانه از 1355 تا 1415 کیلوگرم وزن دارد.
    کابین در فضای داخل کابین تلاش شده تا ویژگی های یک محیط اقتصادی در سطح مناسب آن ارائه شود از این رو انتظار بافت نرم در قسمت های تشکیل دهنده این فضا را نباید داشت. اما امکاناتی مانند نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی 7 اینچی لمسی، فرمان چرم با دکمه های کنترلی، سانروف، سیستم صوتی استریو با 6 اسپیکر، گرم کن صندلی و ... در دسترس قرار دارد.

    در بخش ایمنی نیز مواردی مانند کلید هوشمند، استارت دکمه ای، 5 ستاره ایمنی اتحادیه اروپا در آزمون تصادف، ای بی اس، ایی بی دیی، سیستم پایداری الکترونیکی، دوربین 360 درجه، 6 ایربگ، رادار پارک، دستیار ترمز، دستیار حرکت در سربالایی، نوربالای تطبیقی، ایزوفیکس، پاور ویندوز، سنسور باران و ... قابل اشاره هستند. گفتنی است بخشی از امکانات نامبرده در حالت آپشن و با توجه به تریم فعال خواهند بود. 

    پیشرانه این خودرو 5 تریم دارد که 2 تریم آن از پیشرانه 1.6 لیتری و 3 تریم دیگر از پیشرانه 1.8 لیتری استفاده می کنند. موتور 1.6 لیتری 115 اسب بخار خروجی و 150 نیوتن متر گشتاور دارد. نمونه 1.8 لیتری نیز 136 اسب خروجی و 172 نیوتن متر گشتاور دارد.

    در بخش جعبه دنده از نمونه 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است. ظرفیت باک حدود 60 لیتر است و متوسط مصرف سوخت آن با توجه به پیشرانه از 6.9 تا 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر متغیر گزارش شده است.

    خواندن 607 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما