×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    تاریخچه ساخت خودرو

    اختراع خودرو یکی از مهم ترین پیشرفت هایی بوده که در طول تاریخ صورت گرفته و بسیاری از کارها را راحت تر کرده است، اختراع یک وسیله نقلیه که به کمک نیروی بخار حرکت میکرد برای اولین بار توسط پدر فردیناند که یک مبلغ مسیحی بود در چین طراحی و ساخته شد، این وسیله در واقع برای سرگرمی امپراتور چین ساخته شده بود، اما وسیله ای که بتواند انسان را حمل کند اولین بار در سال 1767 توسط نیکلاف جوزف کان ساخته شد که این وسیله هم توسط نیروی بخار حرکت میکرد، این خودرو توانایی جابجایی 4 تن بار و 2 سرنشین را داشت و با سرعت 7.8 کلومتر بر ساعت حرکت میکرد، در سالهای بعد این خودرو پیشرفت های دیگری داشته و مدل های جدید تری توسط افراد دیگر طراحی و ساخته شدند، اما اختراع خودرو به نام کارل بنز شناخته شده است که در سال 1885 برای اولین بار موفق شد یک خودرو با موتور احتراقی بسازد.

    اولین خودرو ساخته شده در برندهای مختلف 

    1- شرکت خودروسازی مرسدس بنز شش سال بعد از ساخت اولین خودرو، در سال 1891 وارد این صنعت شد، اولین خودروی ساخته شده توسط این شرکت دارای سه چرخ و 0.75 اسب بخار بود، در همان سال بنز توانست اولین خودروی چهارچرخ را که ویکتوریا نام گرفت با حداکثر سرعت 17 کیلومتر بر ساعت و 3 اسب بخار تولید کند و 45 دستگاه از آن را بفروش برساند.
    2- شرکت پژو در سال 1842 بنیان گذاری شد و از ساخت آسیاب نمک و فلفل شروع و به دوچرخه و بعد از آن در سال 1891 مانند شرکت مرسدس بنز اولین خودروی چهار چرخ خود را با 2 سیلندر تولید کرد.
    3- رولز رویس از شرکت هایی بود که مناسب لاکچری ها بود، در سال 1904 هنری رویس اولین خودروی خود را تولید کرد و بعد از آن رولز که از اشراف زادگان آن زمان بود به رویس پیشنهاد داد تا وقتی که نام او همراه رویس روی خودروها باشد همه محصولاتش را پیش خرید میکند و بعد از این پیشنهاد اولین خودرو با نام رولز رویس با 2 سیلندر ساخته شد و بعد از گذشت زمان کوتاهی پیشرفت زیادی داشته و خودرویی با 8 سیلندر را در سال 1906 تولید کرد.
    4- سیتروئن در سال 1916 وارد صنعت خودرو سازی شد و اولین محصولی که از این برند تولید شد در سال 1919 با 4 سیلندر و حداکثر سرعت 65 کیلومتر بر ساعت بود و شرکت های دیگری که در این زمینه فعالیت داشتند.
    برای کارشناسی خودرو میتوانید به لینک مورد نظر مراجعه کنید.

    خواندن 628 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما