×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشخصات فنی و ظاهری خودرو کوییک

    در اواخر سال 95 وزیر صنعت و رییس مجلس خودرویی به نام کوییک را معرفی کردند که ساخت شرکت سایپا و برگرفته از خودروی ساینا بود، نام این خودرو به گفته مدیران سایپا بر اساس نام شهر و روستاهایی در ایران و نام یکی از قبال کورد و همچنین شباهت آن با Quick در زبان انگلیسی که معنی سرعت را میدهد می باشد، نمای ظاهری کوییک در جلوی خودرو برگرفته از ساینا می باشد، به طوریکه چراغ ها همان چراغ ساینا می باشند و فقط درون آن از تریم دودی استفاده شده، اما در ساخت جلو پنجره آن از طراحی بهتری استفاده کردند و زیباتر شده است و در میانه آن یک خط کرومی  طراحی شده است، در سپرهای جلویی کوییک از فرم زیباتری استفاده شده و از خامی ساینا در آمده است، در نمای جانبی این خودرو یک پوشش پلاستیکی به اطراف گلگیرها اضافه شده، قسمت بازکن درها و گلگیرها تغییر کرده و بسیار زیباتر از نسخه ساینا شده است، در نمای عقب این خودرو محل نصب پلاک نسبت به ساینا تغییر کرده و از روی پلاک به روی صندوق جابجا شده است، در چراغ های عقب نیز از نئون استفاده شده که باعث زیبایی بیشتری شده است.

    مشخصات فنی خودروی کوییک

    از مشخصات فنی خودروی کوییک میتوان به مواردی اشاره کرد که عبارتند از: تعداد 4 سیلندر با حجم موتور 1503 سی سی با استاندارد آلایندگی یورو 4 با حداکثر خروجی 87 اسب بخار در 5300 دور بر دقیقه، دارای دو نوع جعبه دنده دستی 5 دنده ای و اتوماتیک CVT و فرمان برقی هیدرولیک و ...
    از دیگر مشخصات رفاهی این خودرو میتوان به سیستم کروز کنترل، مانیتور، سیستم تهویه هوا، تنظیم سیستم صوتی بر روی فرمان، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور عقب، آینه ها و شیشه های برقی، صندلی 6 حالته راننده با پشتی برقی، کامپیوتر سفر و بلوتوث اشاره کرد.
    شما میتوانید برای کارشناسی خودرو در محل به لینک مشخص شده مراجعه کنید.

    خواندن 598 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما