×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشخصات فنی هیوندا جنسیس کوپه

    خودروی هیوندا جنسیس کوپه ساخت کشور کره جنوبی و شرکت هیوندا موتور است که در سال 2008 وارد بازار کره شد، ورود این خودرو به بازار اولین گام شرکت هیوندا برای ورود به تولید و فروش خودروهای کلاسی می باشد و با توجه به اینکه کشور کره جنوبی همزمان با ایران وارد صنعت خودرو سازی شد پیشرفتی باور نکردنی در 20، 30 سال کذشته در این صنعت داشته است، همچنین فروش نیو فیس هیوندا جنسیس کوپه به بازار در سال 2013 بوده که متاسفانه با تحریم هایی که برای ایران در نظر گرفته شد ورود این خودرو هم مانند دیگر خودروهای لوکس بالای 500 سی سی به بازار ایران ممنوع شد، فیس لیفت جنسیس کوپه زمانی به ایران رسید که در بدتری شرایط بوده و به همین خاطر نتوانست آنطور که باید در بازار 6 سیلندرها خود را جا کند.

    نگاهی به امکانات رفاهی و فنی هیوندا جنسیس کوپه

    این خودرو از نظر امکانات رفاهی دارای کیسه هوای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده ای می باشد، از دیگر تجهیزات رفاهی این خودرو فیلتر هوای داخل، سیستم تهویه هوای مطبوع، چراغ های زنون، صندلی های تاشو، کروز کنترل، سیستم گرمکن آینه ها، قابلیت تنظیم سیستم صوتی و کروز کنترل روی فرمان، نشان دهنده باد لاستیک، تنظیم صندلی راننده در 6 جهت و صندلی کمک راننده در 4 جهت، دارای سیستم ترمز ABS و EBD و ... و سیستم صوتی اینفینیتی با 10 اسپیکر، آمپلی فایر 360 و خروجی بلوتوث و USB می باشد.
    از مشخصات فنی خودروی هیوندا جنسیس کوپه میتوان به موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه با حجم موتور 3778 سی سی و حداکثر قدرت 306 اسب بخار در 6300  دور در دقیقه و دارای جعبه دنده 8 دنده خودکار شیفت ترونیک و حداکثر سرعت 240 کیلومتر در ساعت و شتاب 0 تا 100 در 5.9 ثانیه اشاره کرد.
    برای کارشناسی خودرو در محل میتوانید به لینک مشخص شده مراجعه کنید.

    خواندن 1003 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما