×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشکلات خودروهای دوگانه سوز

    شرکت های خودرو سازی برا مصرف بهینه سوخت خودروهای دوگانه سوز تولید کردند که این خودرو ها با مصرف ترکیبی دو نوع سوخت کار میکنند، ایران خودرو نیز در ایران از بزرگ ترین تولید کننده های خودرو تولید خودروهای دوگانه سوز را شروع کرد که با ترکیب سوخت های گاز و بنزین تولید شدند، مزایا و معایب این نوع از خودروها همیشه باید مورد بررسی دقیق صورت گیرد تا تولیدات بهتری در این زمینه انجام شود، این ترکیب سوخت ها معمولا با موارد کم هزینه تر و به صرفه تر صورت میگیرد که در کشور ما گاز یکی از بزرگترین منابع می باشد و برای خودروهایی که کارکرد بالایی دارند از جمله تاکسی ها، استفاده از این نوع سوخت که ارزان می باشد منطقی و به صرفه میباشد. اگر قصد خرید خودروی دوگانه سوز دارید کارشناسی خودرو را که مساله ای مهم میباشد فراموش نکنید.

    معایبی که خودروهای گازسوز دارند چیست؟

    از معایب خودروهای گازسوز میتوان به چند مورد اشاره کرد که مهم ترین آن ها زود خراب شدن موتور خودرو می باشد که به صورت دوره ای بروز میکند و در دراز مدت هزینه های بالایی را برای صاحب خودرو روی کتر می آورد که این هزینه ها در مقایسه با هزینه های مصرف سوخت بنزینی بیشتر می شود، از معایب دیگر این خودرو می توان به موارد دیگری اشاره کرد، از جمله:
    سوختن واشر سر سیلندر، این مورد یکی از بزرگترین مشکلات دارندگان خودرو دوگانه سوز می باشد، واشر سرسیلندر همیشه در معرض دمای بالای احتراق قرار دارد و و هرگونه آسیب به این قطعه منجر به خرابی موتور می شود، به منظور عملکرد بهتر در این موارد مجرای آب در واشر سر سیلندر باید طوری طراحی شود که بتواند حرارت اضافی که تولید می شود را جذب کند تا مانع داغ شدن سرسیلندر و سوختن واشر سرسیلندر شود و اعمال این تغییر در خودروهای دوگانه سوز ضروری تر می باشد.
    مورد دیگر از معایب این خودروها خوردگی سرسیلندر، سایش سیپ و سوپاپ، بالا و پایین رفتن دور موتور در حالت گاز و بنزین، خودرو در سرعت 80 کیلومتر ازحالت گاز به بنزین می رود، خودرو روی گاز وقتی در حال حرکت خلاص کند خاموش می شود و مشکلات زیاد دیگری که باعث شده خرید این خودروها کاهش یابد.

    خواندن 638 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما