×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشخصات فنی و ظاهری دنا پلاس

    شرکت ایران خودرو در سال 95 با تغییراتی در ظاهر و امکانات دنا خودروی دنا پلاس را تولید و اولین نسخه این خودرو در مدل 86 وارد بازار شد، این خودرو با تغییراتی به روز در قالبی مدرن تر اجرا شد و با استقبال خوبی از مردم نیز مواجه شد، از تغییرات ایجاد شده در خودروی دنا که به دنا پلاس رسید میتوان به تفاوت چراغ های جلو و عقب، خطوطی که روی درب ها اضافه شده و تغییراتی که به طور کلی در قسمت درب ها و گلگیر وارد شده و در جلو پنجره خودرو که بزرگ تر شده است اشاره کنیم،ایران خودرو در تولیدات جدید این خودرو به دلیل اینکه قیمت به صرفه تری برای مشتری داشته باشد یک سری از امکانات این خودرو حذف کرده که در اینجا بیان میکنیم.

    امکانات رفاهی خودروی دنا پلاس عبارتند از :

    فرمان هیدرولیک مجهز به کروز کنترل، سانروف، شیشه های سولار، هشدار دهنده موانع عقب، تنظیم زاویه نور چراغهای جلو از داخل خودرو، سیستم ضد سرقت (ایموبلایزر) ، آینه های جانبی برقی و راهنمادار و تا شونده اتوماتیک، فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی و هندزفری موبایل، دارای 4 کیسه هوا، دوربین دید عقب، دارای مانیتور تصویری لمسی  و ... که در این میان سانروف و 2 کیسه هوا در حال حاضر حذف شده اند.
    از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 115 اسب بخار در 6000 دقیقه، جعبه دنده 5 دنده دستی، حداکثر سرعت 189 کیلومتردر ساعت، شتاب 0 تا 100 در 13.5 ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی داخل و خارج شهر 7.7 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر ، استاندارد آلایندگی یورو4، وزن 1258 کیلو و ... اشاره کرد.

    یه طور کلی با تولید خودروی دنا پلاس یک پیشرفت برای صنعت خودرو سازی کشورمان محسوب می شود و به امید اینکه با بکارگیری امکانات بیشتر در این خودرو تغییرات بهتری را در تولید دنا پلاس رقم بزنند، همچنین برای کارشناسی خودرو در محل میتوانید به لینک مشخص شده مراجعه کنید.

    خواندن 818 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما