×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    تشخیص خودروهای رنگ شده

    همه ی ما برای خرید خودرو به اولین نکته ای که توجه میکنیم رنگ شدگی خودرو می باشد که از قدیم برای خرید خودروی دست دوم آن را به یک مکانیک نشان میدادند تا از سلامت خودرو مطمئن شوند، امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی با کارشناسی خودرو به این صورت که افرادی را با خود میبرند تا با نگاهی فنی و دقیق تر خودروی مورد نظر را از نظر رنگ، موتور و سلامت بدنه کارشناسی کند، اما برای تشخیص اینکه خودرویی که میخواهیم بخریم رنگ شده است یا خیر چند راه کاربردی وجود دارد که با دقت به آن ها میتوانیم این مورد را بررسی کنیم، در اینجا نکاتی در این باره بیان میکنیم تا خریدی راحت تر انجام دهید.

    نکاتی که می توان رنگ شدگی خودرو را با چشم تشخیص داد :

    برای بررسی دقیق تر اینکه خودرو رنگ شده است یا نه باید از راه های مختلفی استفاده کرد، در اولین کار باید به نقاطی از خودرو که بیشتر در معرض آسیب قرار میگیرند مانند گلگیر، سپر ها، درب های خودرو، صندوق عقب توجه کرد و اینکه آیا  در این نقاط رنگ متفاوت با رنگ کارخانه ای خودرو دیده می شود؟ با اندکی دقت میتوانید تفاوت این رنگ ها را تشخیص دهید،
    راه دیگر تشخیص رنگ خودرو با استفاده از چراغ قوه میباشد، به صورتی که اگر چراغ قوه را به خودرو بتابید در قسمت های رنگ شده تفاوت آن به راحتی قابل تشخیص میباشد، این راه کار بیشتر برای خودروهایی با رنگ متالیک میباشند، از راه های دیگر این کار میتوان از عکس گرفتن با یک دوربین با کیفیت با فاصله ی دو یا سه متری از ماشین استفاده کرد، به عکس های گرفته شده خوب دقت کنید، قسمت های رنگ شده ناهماهنگ با قسمت های دیگر می باشد و در مواردی تیرگی و روشنی بین رنگ ها مشاهده می شود، همچنین میتوانید با بررسی سیم هایی که از گلگیر و سپر عبور میکنند و بررسی لبه های زیرین دستگیره ها این مورد را تشخیص دهید.

    خواندن 499 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما