معرفی "آریزو 6 فیس لیفت" یا آریزو 5 پلاس با تغییرات موفق در سدان چینی شناخته شده بازار ایران

    آریزو یکی از برندهای فعال در مجموعه چری چین است که سابقه حضور در بازار ایران را نیز در کارنامه خود دارد. آریزو 5 اولین بار در سال 2016 معرفی شد و همچنان در خط تولید قرار دارد. مدل بالاتر این سدان جمع و جور با نام آریزو 6 نیز از سال 2018 روی خط تولید قرار گرفته است.

     

    آریزو 5

     

    آریزو 6

    اخیرا تصاویری مربوط به فیس لیفت جدید آریزو 6 در رسانه های خودرویی مشاهده می شود که تغییرات جالبی را به طراحی موفق قبلی این سدان آورده است. گفتنی است نسخه ویژه بازار چین این خودرو با نام آریزو 5 پلاس شناخته می شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید تغییرات در قسمت دماغه و نمای عقب کاملا مشخص است. به اعتقاد کارشناسان طراحی چراغ های اصلی عقب جذاب تر از قبل شده و به خوبی با دیفیوزر و خروجی های اگزوز اسپرت هماهنگ شده است. در قسمت دماغه چری 2 طراحی با جزئیات متفاوت را برای سفارش پیش روی مشتری قرار می دهد اما در نمای عقب هر دو تریم از یک طراحی مشترک جدید استفاده می کنند.

    طراحی داخل کابین نیز تغییراتی را همراه خود دارد که شامل کنسول اصلی جدید، کنسول میانی و بخش تعویض دنده جدید و ... می شود. نمایشگر ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی 10.25 اینچی و همچنین یک نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی دیگر ویژه نشانگر آمپر از جمله جاذبه های فناورانه این فیس لیفت محسوب می شود.

    در لیست امکانات نیز به ترمز اضطراری اتوماتیک، اتوپایلوت تطبیقی، نورپردازی هوشمند و سیستم تهویه مجهز به فیلتراسیون با سطح ان95 اشاره شده است. در قسمت پیشرانه نسخه چین از همان موتور 1.5 لیتری توربو با 156 اسب بخار خروجی استفاده شده است. اما برای نسخه بازار برزیل میزان خروجی این پیشرانه 150 اسب بخار است و با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ می شود.

    خواندن 892 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما