×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    معرفی سه خودرو جدید سایپا

    شرکت خودرو سازی سایپا از سه خودروی جدید خود رونمایی کرد که هرکدام در مشخصات فنی و ظاهری متفاوت تولید شده اند و در آینده ای نزدیک به بازار عرضه میشوند، این سه خودرو عبارتند از ساینا s  و کوییک s که با طراحی جدید روی ساینا و کوییک تولید شده اند، شاهین و خودروی شاسی بلند به نام  sp100 ، که در اینجا از مشخصات کلی هرکدام مقداری توضیح میدهیم تا با این محصولات آشنا شوید و برای کارشناسی خودرو به صورت دقیق به لینک مشخص شده مراجعه کنید.

     

    مشخصات فنی و ظاهری محصولات جدید سایپا

    در ابتدا از ویژگی های خودروی ساینا s توضیح میدهیم، این خودرو از نظر فنی دارای 5 دنده دستی می باشد که تولید دنده اتوماتیک این خودرو هم مطرح شده است، خودروی ساینا s مجهز به سیستم کم مصرف m15  میباشد که دارای قدرت 87 اسب بخار است، در طراحی ظاهری این خودرو ظاهرا قسمت های جلو، عقب و کابین تغییراتی داشته و به روز تر شده است، سپر های جلو و عقب جدید شده است، کنترل سیستم صوتی روی فرمان نصب شده،دارای رینگ آلومینیومی و دیگر مشخصاتی که نسبت به ساینا تغییر کرده است را مشاهده میکنیم.

    از ویژگی های خودروی sp100 سایپا که می توان گفت مشابه همان شاهین و نسخه نیمه شاسی شاهین میباشد میتوان به صندلی راننده برقی، سقف سانروف، سیستم کنترل تهویه هوا، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین و سنسور پارک عقب و وجود دو کیسه هوا اشاره کرد، این خودرو قرار است در دو نوع جعبه دنده 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک و با قدرت 108 تا 156 اسب بخار وارد بازار شود.

    خودروی شاهین در امکانات رفاهی دارای ویژگی هایی از جمله : سیستم استارت و بدون کلید، سیستم روشنایی در روز، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، استارت دکمه ای، کروزکنترل و دارای صفحه نمایشی 7 اینچی، وجود کیسه هوا برای راننده و سرنشین و ... و در ویژگی های فنی خودرو دارای موتور 4 سیلندر 8 سوپاپه با حداکثر قدرت 108 اسب بخار و حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت و... میباشد.

    خواندن 2497 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما