×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مشخصات فنی و ظاهری هیوندا سانتافه

    خودروی هیوندا سانتافه ساخت کشور کره جنوبی، در ایران جزء پر طرفدار ترین شاسی بلند های بازار به حساب می آید و از دلیل هایی که این خودرو پر طرفدار میباشد سواری نرم  و کیفیت ساخت مناسب این خودرو است، در این خودرو شاهد نصب تجهیزاتی میباشیم، که عمده این تغییرات را میتوان در تغییر طراحی چراغ های عقب و جلو، قرار دادن سنسور نور برای روشن شدن چراغ ها، تغییر مدل مه شکن های عقب و جلو و نصب سیستم ورود بدون کلید که روی همه مدل های این خودرو این سیستم ها موجود می باشد اما در مدل جدید هیوندا سانتافه 2018 شاهد نصب یک سیستم جدید به نام blue link می باشیم که در این سیستم شاهد اخطار تصادف از جلو، وصل شدن سیستم خودرو به گوشی هوشمند طوری که میتوان نقشه را داخل گوشی انتخاب کرد و روی سیستم خودرو انتقال داد و ادامه مسیر را با کمک آن رفت و همچنین سیستم کمکی ترمز در هنگام تصادف میباشیم.

    برخی از امکانات رفاهی هیوندا سانتافه مدل 2018

    1 - دارای سقف سانروف پارانومیک می باشد

    2 - دارای 8 ایربگ برای راننده، سرنشن جلو و سرنشین های عقب می باشد

    3 - صندلی راننده دارای سیستم گرم کن میباشد 

    4 - دارای آینه های گرمکن با سیستم نشان دهنده نقطه کور می باشد

    5 - دارای سیستم تهویه هوای مطبوع و روشن کردن سیستم از راه دور می باشد

    6 - دارای سیستم کنترل صدا رو فرمان، کنترل سیستم صوتی روی فرمان،مانیتور لمسی، صفحه نمایش 5 اینچی همراه با سیستم اندروید و ... می باشد.

    برخی از مشخصات فنی هیوندا سانتافه مدل 2018

    این خودرو دارای موتور با حجم 3300 سی سی با حداکثر توان خروجی 290 اسب بخار و ظرفیت باک 72 لیتر می باشد، دارای 6 سیلندر و 24 سوپاپ و نوع موتور بنزین سوز انژکتوری و سیستم فرمان از نوع الکتریکی حساس به سرعت است. برای کارشناسی خودرو به لینک مشخص شده مراجه کنید.

    خواندن 837 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما