×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    توقف تولید پیکان جدید در ایران خودرو

    یکی از بزرگترین شرکت های خودرو سازی ایران که ایران خودرو میباشد در اواخر دهه 70  که هنوز در حال تولید پیکان بود طراحی جدید برای این مدل را شروع کرد و اسم این مدل پیکان x11 نام داشت و ممکن است با نام های جدید تری وارد بازار شود، این خودرو قرار بود با طراحی جدید روی پلت فرم پیکان قدیمی ساخته شود که نسبت به امکاناتی که دارد قیمت مناسبی نیز داشته باشد، طراحی این پروژه در سال 81 به حالت تعلیق در آمد و بعد از گذشت 3 سال، در سال 84 تولید پیکان کاملا متوقف شد و جای خود را به پراید داد، اما بعد از مدت کوتاهی مسئولان ایران خودرو تصمیم گرفتند دوباره این ماشین را روی خط تولید ببرند و به گفته برخی از مسئولان قرار بود تا سال 85 این خودرو وارد بازار شود و در حالی که با این مسئله کاملا موافقت شده بود و حتی وزیر صنایع وامی هم برای تولید این محصول در نظر گرفته بود اما در آخر این محصول موفق به گرفتن مجوز تولید نشد و بیاناتی که درباره مخالفت با این محصول شده بود این بود که احتمالا مورد استقبال قرار نمیگیرد و این شرکت بزرگ خودرو سازی دچار شکست بزرگی میشود.

    ویژگی هایی که پیکان جدید میتواند با آن ها وارد بازار شود

    1 - کروز کنترل

    2 - داشتن چراغ روشنایی روز

    3 - تنظیم حالت رانندگی

    4 - آینه های برقی تاشونده

    5 - سیستم تهویه هوای اتوماتیک

    6 - رینگ های آلومینیومی

    7 - صفحه نمایشگر لمسی

    8 - دوربین عقب و ...

    این مشخصات به طور قطعی برای تولید پیکان اعلام نشده است ولی این طور که در پروژه های جدید این شرکت دیده میشود میتوان گفت این ویژگی ها در پیکان جدید به کار میرود، اما در حال حاضر هیچ خبر جدیدی از تولید این خودرو نمی باشد و در حال حاضر شرکت ایران خودرو مشغول تولید محصولاتی در رقابت با شرکت های خارجی می باشد، شما نیز برای کارشناسی خودرو های دیگر میتوانید به لینک مشخص شده مراجعه کنید.

    خواندن 1051 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما