×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    انتخاب لاستیک مناسب برای خودرو

    از مهم ترین اجزای هر خودرو میتوان به لاستیک آن اشاره کرد، زیرا هیچ خودرویی بدون لاستیک نمیتواند حرکت کند، هر خودرو نسبت به مشخصاتی که دارد یک نوع لاستیک مناسب به خود را دارد و باید در هنگام خرید تایر و نگهداری از آن به نکاتی توجه داشته باشیم تا هم عمر ماشین و هم عمر تایر که استفاده میکنیم بیشتر شود ، تایر ها در اندازه های متفاوتی تولید میشوند که هر کدام برای یک سری از خودروها مناسب میباشند و باید در انتخاب آن دقت کنیم، همچنین روی هر تایر اعداد و ارقامی نوشته شده است که هر کدام نشان دهنده خصوصیتی از تایر میباشد که در هر کدام از آن ها متفاوت است ، همچنین لاستیک ها در انواع مختلف تابستانی، زمستانی و چهار فصل تولید میشوند. حواسمان باشد که خراب شدن لاستیک میتواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد و هزینه های زیادی را برایمان بتراشد .


    نکاتی که در خرید و نگهداری لاستیک باید به آن ها توجه کنیم

    1 - تنظیم باد فشار لاستیک و چک کردن مرتب آنها که هر دو هفته یک بار مناسب میباشد و هنگامی که لاستیک سرد میباشد باد آن را چک کنید

    2 - بهتر است لاستیک ها در همه چرخ ها با یک مشخصات باشند

    3 - میزان سرعت مجازی که در هر لاستیک باید رعایت شود

    4 - به میزان تحمل بار که روی لاستیک درج شده است دقت کنید

    5 - توجه به تاریخی که لاستیک شده است و تعویض به موقع آنها

    6 - توجه به میزان ساییدگی لاستیک ها که اگر سطح آن صاف شده بود نیاز به تعویض دارد

    7 - دقت کنید لاستیک را در رینگ های زنگ زده و پوسیده و یا جوشکاری شده قرار ندهید

    8 - چک کردن لاستیک ها قبل از رفتن به سفر طولانی مدت

    9 - توجه کنید نوع لاستیک را روی رینگ مناسب خودش نصب کنید

    10 - سالم ترین و بهترین لاستیک ها را در چرخ های جلو نصب کنید تا خطر چپ شدن و ... را کمتر کنید

    برای کارشناسی خودرو در محل به همین لینک مراجعه کنید.

    خواندن 492 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما