×

    هشدار

    JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 122

    مقایسه ظاهری پژو 207 اتوماتیک و رنو ساندرو

    امروزه در بازار جهانی خودروهای هاچ بک طرفدار زیادی دارند و هر شرکت تولید کننده ای سعی بر این دارد که میان خودروهای تولید شده یک خودروی هاچ بک نیز جا دهد، در این میان دو ماشین پژو 207 دنده اتوماتیک و رنو ساندرو دنده اتوماتیک از تولیدات ایران خودرو که هر کدام طرفدار های خود را دارند را از نظر فنی و ظاهری باهم مقایسه میکنیم، پژو 207 تا سال 91 در خط تولید بود اما به دلایل تحریم تا سال 95  هیچ تولیدی از این خودرو نداشتند و در سال 95 با تغییراتی جدید در ظاهر و اضافه کردن یک سری مشخصات جدید دوباره به خط تولید برگشت و وارد بازار شد، همچنین خودروی رنو ساندرو در سال 94 به تولید رسید و در دو مدل دنده دستی و دنده اتوماتیک وارد بازار شد که دنده اتوماتیک آن طرفدار بیشتری بین مردم داشت.

    تفاوت های پژو 207 دنده اتوماتیک و رنو ساندرو 

    ابتدا به تفاوت هایی که در ظاهر این دو خودرو به چشم میخورد میپردازیم و باید بگوییم که طراحی پژو 207 با چراغ های زیبا و سپر و کاپوت که با ترکیب لوگوی پژو روی آن ظاهری جذاب برای قشر جوان به حساب می آید و به دلیل اسپرت بودن این ماشین طرفدار های زیادی میان سنین جوان تر دارد، اما این طراحی در رنو ساندرو به همان خودروهای نسل قدیمی تر بر میگردد و به دلیل وجود درها و شیشه های بزرگ نسبت به بدنه خودرو از زیبایی آن کاسته و در میان جوانان طرفدار چندانی ندارد، به طور کلی در طراحی داخلی و خارجی این دو خودرو میتوان گفت با وجود نمره بالاتری که رنو ساندرو  در رعایت استانداردها و تناسبات در طراحی کسب کرده اما به دلیل نماهای زیبا تر و جوان پسندانه تری که در پژو 207 بکار گرفته شده این خودرو را در رده بالاتری از نظر داشتن طرفدار قرار داده است.
    از نظر امکانات رفاهی این دو خودرو، در خودروی 207 امکانات رفاهی بیشتری وجود دارد که مورد پسند عموم میباشد، اما رنو ساندرو با کمترین امکانات رفاهی تولید شده و این ضعف در خودرو دیده میشود، اما نقطه منفی که در مقایسه این دو خودرو وجود دارد این است که نفوذ صدای بیرون به داخل پژو 207 زیاد است و خودروی رنو ساندرو به دلیل کیفیت ساخت بالاتر در مقایسه برنده محسوب می شود. برای خواندن مقایسه خودروهای مختلف با یکدیگر میتوانید روی لینک کارشناسی خودرو کلیک کنید.

    خواندن 979 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما