اعلام قیمت جدید برخی از خودروها در بازار تهران

    قیمت برخی خودروهای داخلی و مونتاژی امروز و در گروه سایپا، هر دستگاه خودروی پراید ۱۱۱ بین ۱۴۰ تا ۱۴۳ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ بین ۱۲۲ تا ۱۲۵ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۲ بین ۱۲۴ تا ۱۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است. آگهی‌دهندگان تیبا۲ قیمت ۱۶۵ میلیون تومانی و تیبا صندوق‌دار ۱۴۹ میلیون تومانی برای خودروهای خود درخواست می‌کنند. همچنین در سایت‌ها ساینا نزدیک به ۱۶۰ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای ۱۸۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در گروه ایران‌خودرو نیز آگهی‌دهندگان هر دستگاه پژو۲۰۶ تیپ۲ را به حدود ۲۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵ به ۳۰۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ وی‌هشت (صندوق‌دار) به ۲۹۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای به ۴۳۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک را به حدود ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند. برپایه این گزارش، دارندگان پژو ۴۰۵ جی. ‌ال. ‌ایکس بنزینی قیمت ۲۱۶ میلیون تومان، پژو پارس ساده ۲۵۴ میلیون تومان، سمند ال. ‌ایکس ۲۱۰ میلیون تومان، سمند سورن ۲۷۵ میلیون تومان، رانا ۲۴۰ میلیون تومان، دنا معمولی ۳۳۰ میلیون تومان، دنا پلاس دنده‌ای ساده ۴۰۵ میلیون تومان، دنا پلاس دنده‌ای توربو شارژ ۴۸۵ میلیون تومان و دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ حدود ۶۶۱ میلیون تومان برای خودروهای خود مطالبه می‌کنند. این گزارش می‌افزاید: امروز در دسته خودروهای مونتاژی نیز قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۰۸ به حدود یک میلیارد و ۱۶۷ میلیون تومان، سیتروئن سی‌۳ به یک میلیارد و ۵۶ میلیون تومان، سراتو یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک ۵۴۴ میلیون تومان، هایما اس۷ به ۹۵۰ میلیون تومان، جک اس ۵ به حدود ۸۵۶ میلیون تومان و چانگان ۵۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

    خواندن 794 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما