شاسی بلند هیوندای توسان جدید رقیب خودروهای لوکس‌ نیست!

    نسل جدید هیوندای توسان ۲۰۲۲ یک کراس اوور کامپکت و برجسته است. این خودرو قطعاً در برابر رقبایی همچون فورد اسکیپ و هوندا CR-V بیشترین توجه را به خود جلب خواهد کرد. نسل جدید توسان به لطف خطوط متفاوت بدنه و نمای جلوی برجسته و سرراست محصولی لوکس‌تر و سطح بالاتر به نظر می‌رسد. قطعاً هیوندای روی طراحی این خودرو حساب ویژه‌ای باز کرده اما خب باید دید بازخورد بازار چه خواهد بود. فکر می‌کنیم که قمار هیوندای روی طراحی توسان جدید جواب خواهد داد. به‌هرحال هیوندای طی سالیان اخیر محصولاتی با طراحی‌های خاص و البته متمایز را روانه بازار کرده است.

    اما اگر چیزی وجود داشته باشد که هیوندای با صراحت درباره توسان جدید اعلام کند این است: توسان جدید محصولی لوکس برای رقابت با برندهای تاپ دنیا نیست.

    مدیر تولید هیوندای در مصاحبه با اتوکار گفته است: ما هیوندای را در بازی لوکس‌ها نمی‌بینیم اما شاسی بلندهای کلاس C بیشتر و رقابتی‌تر شده‌اند بنابراین باید با زبان طراحی جدید خود بسیار برجسته و متمایز ظاهر شویم. ما می‌خواهیم مشتریان خود را وفادار نگه داریم اما درعین‌حال به مشتریان جدیدی را نیز به خود جذب کنیم. لوکس سازانی همچون آئودی و ب‌ام‌و باید درباره جنسیس نگران باشند که به زودی دومین شاسی‌بلند لوکس خود یعنی GV70 را عرضه خواهد کرد. مدل بزرگ‌تر GV80 وارد بازار شده و ارزان‌تر از رقبایی همچون ب‌ام‌و X5 و آئودی Q5 بوده و در این حال از تجهیزات زیادی سود می‌برد. البته مدیر هیوندای می‌گوید هیوندای باید از نظر طراحی بالاتر از رقبای خود قرار گیرد.

    فقط اینکه برخی خودروها به عنوان محصولاتی لوکس دسته‌بندی می‌شوند به این معنی نیست که نباید مرزهای طراحی را پشت سر بگذارند. برای مثال برخی افراد معتقدند جدیدترین نسل فورد اسکیپ ظاهری پیش پا افتاده داشته و استایل آن بیشتر شبیه استیشن‌ها می‌باشد. اگرچه این امر به خاطر تمایز اسکیپ از برادر خود یعنی برانکو اسپورت جدید (با پلتفرمی مشابه) صورت گرفته اما توسان نشان می‌دهد که فورد می‌توانست از نظر طراحی ریسک‌های بزرگ‌تری بکند.
    توسان ۲۰۲۲ هنوز به‌صورت رسمی وارد بازار نشده اما انتظار می‌رود نیمه اول سال ۲۰۲۱ در دسترس مشتریان قرار گیرد.

    خواندن 1334 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما