اعلام طرح جدید فروش نقدی وانت کارا تک کابین و دوکابین

    طرح جدید فروش نقدی وانت کارا 2000 تک کابین و دوکابین از سوی گروه بهمن ویژه مهرماه 99 آغاز خواهد شد.

    با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد. در ضمن خودرو فاقد صلح میباشد. در ضمن محدودیت کد ملی نیز اعمال شده و امکان ثبت نام برای هر کد ملی یا شناسه ملی یک دستگاه می باشد. فعال سازی از ساعت 10 صبح الی 16 روز یکشنبه مورخ 20 مهر ماه و یا تا زمان تکمیل ظرفیت:

    خواندن 998 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما