رشد عجیب قیمت پراید و برخی از خودرو ها

    ? رشد عجیب قیمت خودرو؛ پراید 135 میلیون قیمت خورد

    ▪️قیمت پراید 111 تنها از ابتدای مهرماه تاکنون 23 میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو که در اواخر شهریورماه 112 میلیون تومان قیمت داشت در حال حاضر به قیمت 135 میلیون تومان رسیده است.

    ▪️طبق گفته نمایشگاه‌داران قیمت خودرو لحظه‌ای در حال تغییر است و نوسانات قیمت در این بازار به حدی است که قیمت اعلام شده یک ساعت قبل با قیمت فعلی تفاوت چند میلیون تومانی دارد و حتی در برخی از موارد طبق گفته نمایشگاه‌داران قیمت خودرو با گذشت 24 ساعت 100 میلیون تومان بالا رفته است به عنوان مثال قیمت خودرو جک 5 اس در حال حاضر 800 میلیون تومان اعلام شده.

    ▪️نمایشگاه‌داران بر این باورند که قیمت‌ها در این بازار طی روزهای آینده روند صعودی را ادامه خواهد داد و مهمترین دلیل آن افزایش نرخ دلار در بازار بوده است.

    خواندن 723 دفعه

    درباره حامی خودرو

    کارشناسی خودرو حامی، با هدف برآوردن نیازهای مشاوره‌ای مورد نیاز شما دارندگان خودرو در ابتدای سال 1383 راه‌اندازی گردید. هدف نهایی این مجموعه ارائه تمامی خدمات کارشناسی خودرو، با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان می باشد. تنها دارنده ی مجوز کارشناسی خودرو و مشاور عالی تصادفات در تهران با مدیریت کارشناس رسمی دادگستری.

    از زمانی که هر شهروند ایرانی نسبت به خرید خودرو تصمیم گیری نماید، تا زمانی که تصمیم به فروش خودروی خود داشته باشد در تمامی مراحل کارشناسی خودرو حامی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود. کارشناسی خودرو حامی با بهره گیری از کادری مجرب و با استفاده از به روزترین تجهیزات تمامی مراحل را با حداکثر کیفیت برای هر یک از شما عزیزان انجام خواهد داد.

    Please publish modules in offcanvas position.

    تماس با ما